30بوک
سیاسی
عمومی
دین هیتلر

دین هیتلر

(0)

1,800,000ریال

1,620,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
30

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دین هیتلر

انتشارات طرح نو منتشر کرد:
پروفسور وایکات با تکیه بر تحقیقاتی دقیق و کامل، رئوس کلی آنچه می‌توانیم با سطح معقولی از اطمینان درباره باورهای دینی هیتلر و اطرافیان او بدانیم، فراهم می‌آورد. تصویری که پدیدار می‌شود، یک شمایل عمومی به دقت ساخته و پرداخته شده توسط هیتلر را نشان می‌دهد؛ هیتلر از این طریق می‌خواست در آلمانی که تا حد زیادی [ مردمانش ] اهل کلیسا بودند از رویگردانی پایگاه حمایتش ممانعت به عمل آورد. اما هیتلر در خلوت، دستیاران رده بالای خود را در تدوین راهبردی زیرکانه هدایت می‌کرد تا به تدریج هرگونه اثری از ایمان مذهبی‌ای را نابود کند که مخاف با برنامه‌های جنون آمیزش برای بازترسیم نقشه اروپا و ویران کردن آگاهی انسان باشد، آگاهی از این ایده که همه نوع بشر از منزلت و ارزشی برابر با خدا برخوردارند و خواست خداوند دایر بر این است که تمامی مردم را به عنوان هم‌نوعان دوست داشته باشید و از افراد ضعیف مراقبت و تیمار ویژه به عمل آورید.
سوگیری مذهبی #آدولف_هیتلر، انسانی که تاریخ هرگز نمی‌تواند او را فراموش کند، معمایی همیشگی ا‌ست.
ملحدان سخت بر این باورند که هیتلر یک مسیحی معتقد بود، در مقابل مسیحیان او را خداناباور می‌دانند و برخی دیگر معتقدند که از پیروان علوم خفیه بود.
ریچارد وایکات مورخ می‌گوید که هیچ یک از این نظریه‌ها درست نیست. وایکات با زیربینی و دقت بسیار به پرسش ایمان مذهبی هیتلر می‌پردازد و حقیقت تکان دهنده و شگفت‌انگیزی را درباره منفورترین مرد قرن بیستم آشکار می‌کند.
این کتاب مهمی است که در خور مخاطبان گسترده‌ای فراتر از دانشگاهیان است.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی