کوچینگ (در دیدگاه اگزیستانسیالیسم)

(0)

2,280,000ریال

2,052,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
47

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کوچینگ

انتشارات روانشناسی و هنر منتشر کرد:
فلسفه های اگزیستانسیال به تأمل در زندگی و شرایط انسان می پردازند و به ما کمک می کنند تا در مورد چالش های زندگی خود و موثرترین روش مواجهه با آنها نقادانه و خلاقانه بیندیشیم. محتویات این کتاب نشان می دهد چگونه می توان این ایده ها را در حیطه کوچینگ در عمل اعمال کرد. کوچینگ از دیدگاه اگزیستانسیالیسم به این مسئله می پردازد که چگونه می توان با استفاده از مفاهیم فلسفی، نگرانی ها، چالش ها و تصمیمات زندگی مراجعان را تبیین کرد و در جهت کمک به مراجعان برای بررسی، بازنگری گزینه های انتخابی خود و یافتن مسیر جدید راههای مختلفی را نشان می دهد. این کتاب با وام گرفتن از نوشته های چهره های برجسته در زمینه کوچینگ اگزیستانسیالیسم، به سه بخش تقسیم می شود؛
بخش اول به تشریح ارزش های اساسی که زیر بنای رویکرد وجودی است، می پردازد و یک چارچوب مشخص برای کوچینگ اگزیستانسیال ارائه می دهد.
بخش دوم به این می پردازد که از کوچینگ مبتنی بر رویکرد اگزیستانسیال در رهبری و توسعه شغلی گرفته تا کوچینگ زندگی می توان در محیط های مختلفی استفاده کرد.
بخش سوم نشان می دهد که چگونه می توان از ایده های اگزیستانسیال در کنار سایر رویکردهای کوچینگ مانند برنامه ریزی عصبی زبانی، درمان رفتاری شناختی، تئوری دلبستگی و ذهن آگاهی استفاده کرد.
این کتاب زیربنایی محکم و درست برای کوچینگ وجودی فراهم می کند و خواندن آن برای مربیان، کارآموزان و علاقه مندان به رویکرد وجودی ضرورت دارد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی