30بوک
کتاب عمومی
کسب و کار و تجارت
موفقیت
کتاب راهنمای کارشناس فروش

کتاب راهنمای کارشناس فروش

(0)
نویسنده:

1,490,000ریال

1,341,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
6

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کتاب راهنمای کارشناس فروش

انتشارات پویش مدام منتشر کرد:
به دنیای فروش خوش آمدید
چنانچه قصد دارید شغلی در ارتباط با فروش انتخاب کنید یا کارشناسی هستید که می خواهید بر میزان مهارت ها و دانش خود بیفزایید و یا به عنوان یک مدیر در پی بهبود کارآمدی تیم فروش خود هستید مخاطب این کتاب محسوب میشوید.
کلیه تکنیک های مورد نیاز برای موفقیت در فروش از آمادگی برای فروش تا مشتری یابی و از مشتری یابی تا ترغیب مشتری به خرید و توسعه ارتباط با مشتریان در این کتاب معرفی شده .است کتاب راهنمای کارشناس فروش خودآموزی مختصر و مفید برای بهبود دستاوردهای فروش است. این کتاب بر اساس یک مدل 8 مرحله ای به معرفی چرخه فروش مستقیم می پردازد و هر کدام از مراحل را در فصلی جداگانه توضیح میدهد.
تأکید سازمان ها بر افزایش و اثر بخشی فروش علاوه بر نیاز به سیستم CRM ارتباط تنگاتنگی با نگرش توانایی ها و مهارت های کارشناسان فروش دارد در اغلب مواقع به دلیل آموزش نامناسب و حتی عدم آموزش کارشناسان فروش از چرخه فروش آگاه نیستند و به همین دلیل ناکارآمد تلقی شده و از شغل خود ناراضی می شوند و سازمان نیز به اهداف خود دست نمی یابد. داشتن یک کتاب راهنمای خلاصه و کاربردی می تواند به حل این مشکل کمک شایانی کند. کتاب های متعددی در حوزه فروش وجود دارد که بعضاً مفصل و بسیار قطور و خارج از حوصله و وقت کارشناس فروش هستند و یا کوتاه و کم محتوا که چندان چیزی برای یادگیری ندارند خوشبختانه کتاب پیش رو که توسط یک مدیر فروش و فروشنده ای با تجربه نوشته شده است این مشکلات را ندارد و علیرغم داشتن محتوا و نکات کاربردی کم حجم و به سرعت قابل خواندن است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی