30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
عمومی
کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله ها

کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله ها

(0)
نویسنده:

1,490,000ریال

1,341,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
7

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله ها

انتشارات پویش مدام منتشر کرد:
به دنیای انرژی و سلامت خوش آمدید؛ بدون انرژی نمی توانیم فعالیت های ذهنی و فکری انجام دهیم و انجام ندادن یا ضعیف انجام دادن وظایفمان منجر به مشکلات زیادی برای خود و سازمانمان می شود پس می بایست برای تولید و حفظ مستمر انرژی مان برنامه ریزی و سازماندهی داشته باشیم. سلامت مفهومی گسترده است سلامت روحی و جسمی موجب می شود ما بتوانیم بدون وقفه از انرژی مان استفاده کنیم بیمار نباشیم حس ناخوشی نداشته باشیم و حالمان خوب باشد برای اینکه سلامتی مان حفظ شود نیازمند تغذیه سالم ورزش و آرامش ذهنی و روحی هستیم
اگر مدیر یا کارشناسی پرمشغله هستید و وقت سر خاراندن ،ندارید به نشانه های از دست دادن سلامتی روح و جسم خود توجهی نمی کنید اولویت های کاریتان به هم ریخته و سراسر زندگیتان پر شده از کارهای تمام نشده و استرس و نگرانی از سر و رویتان می بارد، دقیقاً زمان توقف و تأمل است با خودتان خلوت کنید و ببینید نتیجه این بی توجهی به مهم ترین سرمایه هایتان یعنی انرژی و سلامتی چیست؟
این کتاب برای پرمشغله هاست؛ کسانی که می گویند فرصت رسیدگی به مشکلات سلامتی و افزایش انرژی را نداریم. داستان معروف فردی را که داشت با اره ی کُند چوب میبرید به یاد آورید وقتی از او پرسیدند به جای اینکه این قدر روی خودت فشار بیاوری و عرق بریزی چرا اردات را تیز نمی کنی؟ گفت مگر نمیبینی وقت ندارم سرم خیلی شلوغ است این کتاب برای تیز کردن اره ذهنی و جسمی از طریق افزایش انرژی و دستیابی به سلامت کامل است شما ممکن است مدیر عامل یا مالک یک مجموعه باشید، مدیر فروش و یا کارشناس فروش باشید یا در بخش حسابداری و یا تولید کار کنید و یا اصلاً در یک محیط درمانی مشغول به کار باشید همه این مشاغل در یک سمت مشترک هستند همه پرمشغله هستند و وقتی برای رسیدگی به انرژی و سلامت خودشان ندارند بله این کتاب برای شماست.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی