30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
عمومی
کتاب راهنمای تاب آوری

کتاب راهنمای تاب آوری

(0)

1,490,000ریال

1,341,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
17

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کتاب راهنمای تاب آوری

انتشارات پویش مدام منتشر کرد:
درختان را در هنگام تندباد دیده اید؟ برخی از آنها در معرض طوفان بلافاصله می شکنند و نابود می شوند اما برخی دیگر هر چقدر وزش باد و طوفان سهمگین باشد، اگرچه شدت آن را حس می کنند اما نمی شکنند ریشه کن نمی شوند تاب می آورند و قوی تر می شوند؛ هرچه خشک تر شکننده تر و هرچه انعطاف پذیرتر تاب آورتر در مورد فلزات و مواد نیز همین طور است اما انسان ها چطور؟ تیم ها و سازمان ها چطور؟ ما در معرض استرس ها ،حوادث نگرانی ها و خسارت های بزرگ هستیم و با طوفان ها و تند بادهای بیشماری مواجه می شویم
آیا نیازمند ظرفیت بازگشتن از دشواری پایدار و ادامه دار و توانایی ترمیم خویشتن نیستیم؟ آیا نمی خواهیم نجات پیدا کنیم؟ آیا نمی خواهیم پس از طوفان قویتر و توانمندتر ادامه دهیم؟ پاسخ چنین دغدغه های عظیمی در تاب آوری نهفته است بیایید تاب آورتر شویم .... پیام مهم این کتاب است.
این کتاب علی رغم حجم کمی که دارد به سؤالات زیادی در خصوص تاب آوری پاسخ می دهد تاب آوری چیست؟ کدام منابع درونی شما و سازمانتان به افزایش تاب آوری کمک می کند؟ تاب آوری چه دشمنانی دارد؟ هزینه های نداشتن تاب آوری برای افراد و سازمان ها چیست؟ چگونه می توانید میزان تاب آوری خود را بسنجید؟ چهار بعد تاب آوری کدم اند؟ برای افزایش تاب آوری چه ابزارهایی در دسترس داریم؟ ارتباط کمال گرایی با تاب آوری چیست؟ چگونه تیم ها و سازمان ها تاب آور شوند؟ بنابراین گستره ای از مدیران و کارشناسان و کارآفرینان می بایست توان تاب آوری خود را افزایش دهند و لازم است با مفاهیم و ابزارهای تاب آوری آشنا شوند علاوه بر این تیم ها و سازمان هایی که با استرس و فشار و مشکلات روزافزون روبرو هستند نیز باید با تاب آوری آشنا شوند و توان بازگشت پذیری شان را افزایش دهند.
فروگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی