30بوک
کتاب عمومی
کسب و کار و تجارت
موفقیت
کتاب راهنمای مهارت های ارتباط تلفنی

کتاب راهنمای مهارت های ارتباط تلفنی

(0)

1,490,000ریال

1,341,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
5

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کتاب راهنمای مهارت های ارتباط تلفنی

انتشارات پویش مدام منتشر کرد:
امروزه به خصوص از زمانی که تلفن همراه به عنوان بخش جدایی ناپذیری از ابزارهای کسب وکار درآمده است دیگر نمی توانید مدیر یا کارشناس موفق و مؤثری باشید بدون این که بخش مهمی از زمان و فعالیت های شما در ارتباط با تلفن و موبایل باشد. تلفن می تواند برای کسب و کار شما هم مولد و سود آور و هم بسیار مضر هدر دهنده وقت و اعتیاد آور باشد. تلفن ارتباط بین شما با مشتریان ذی نفعان و کارکنان را برقرار می کند و نه تنها یک ابزار ارتباطی بلکه یک کانال استراتژیک فروش و شاید در بسیاری از کسب و کارها مهم ترین کانال باشد.
این کتاب کتابی پر از نکات کاربردی است که به سادگی بسیاری از موضوعات مورد نیاز در افزایش مهارت های تلفنی را پوشش می دهد اما برای استفاده و نهادینه کردن آن باید به تکرار و تمرین متعهد شوید تنها در این صورت می توانید نتایج آن را در کارایی فعالیت ها و افزایش فروش خود ببینید.
اگر می خواهید به یک کاربر برتر در مهارت های تلفنی تبدیل شوید و تلفن به جز یک عامل هزینه یک دارایی ارزشمند سازمانی باشد، اصول برقراری ارتباط موثر تلفنی را بدانید تماس گیرنده و ارتباط دهنده موفقی باشید، ارتباطی صمیمانه با مشتریان و ذی نفعان داشته باشید و تجربه خوشایندی در مخاطبین ایجاد کنید و..... مطالعه این کتاب را به شما توصیه می کنیم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی