30بوک
کتاب عمومی
کسب و کار و تجارت
مدیریت عمومی
کتاب راهنمای رفتار سیاسی در سازمان

کتاب راهنمای رفتار سیاسی در سازمان

(0)

1,490,000ریال

1,341,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
4

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کتاب راهنمای رفتار سیاسی در سازمان

انتشارات پویش مدام منتشر کرد :
یک هفته کاری را مجسم کنید. آیا در این هفته دنبال شایعات نبوده‌اید؟ آیا کسی به اصطلاح «زیر آب شما یا دیگران را نزده است؟»، آیا متوجه حرکت‌های سازمان‌های غیر رسمی در انتصابات یا تصمیمات سازمان نشده‌اید؟ آیا با افرادی مواجه نشده‌اید که قدرت تاثیرگذاری آن‌ها در سازمان با سمت‌هایشان تناسب ندارد؟ آیا فکر نکرده‌اید که کسانی در سازمان رشد می‌کنند که «رابطه» ایجاد کرده‌اند ونه سخت‌کوشی؟
این‌ها نشان می‌دهد که شما با پدیده «رفتار سیاسی» و «قدرت و سیاست» در سازمان به صورت روزمره روبرو هستید و یه قول نظریه پرداز شهیر مدیریت، پیتر دراکر، به دنبال چیزهایی هستید که شفاف گفته نمی‌شوند اما زندگی و پیشرفت شما را در سازمان به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهند یعنی: رفتار سیاسی در محیط کار و سازمان.
کتاب راهنمای رفتار سیاسی به این موضوع می پردازد و به شما مفاهیم و مهارت‌های لازم برای استفاده مثبت از «هوش سیاسی» در سازمان را معرفی می‌کند. بله نکته مهم این است: استفاده مثبت از هوش سیاسی و در جهتی که هم منافع سازمان و هم منافع کارکنان آن تأمین شود، نکته‌ای که سعدی سیاستمدار و خردمند صدها سال پیش به آن اشاره کرده است که ملک بی‌سیاست نپاید و سازمانی که در آن هوش سیاسی درست استفاده نشود، نیز نپاید!
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی