30بوک
کتاب عمومی
کسب و کار و تجارت
مدیریت عمومی
کتاب راهنمای مقاومت در برابر تغییر

کتاب راهنمای مقاومت در برابر تغییر

(0)

1,490,000ریال

1,341,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
4

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کتاب راهنمای مقاومت در برابر تغییر

انتشارات پویش مدام منتشر کرد :
شاید شما هم با موقعیت‌هایی مواجه بوده‌اید که انتظار داشتید مخاطب از آن استقبال کند، اما در کمال تعجب در برابر آن مقاومت کرده است؛ مثلاً پیشنهادی داده‌اید یا راه‌حلی برای مشکلی معرفی کرده‌اید و یا محصولی را که مطابقت کامل با نیازهای مشتری دارد عرضه کرده‌اید و با مقاومت و عدم پذیرش روبرو شده‌اید، چرا؟ چه باید کرد؟

مدیران و فروشندگان ممکن است هر روز با چنین موقعیت‌هایی روبرو شوند، مشاوران و طراحان سیستم‌ها نیز چنین وضعیتی دارند. حتی در سطح خانواده‌ها هم موارد زیادی از مقاومت در برابر تغییر دیده می‌شود.

آیا باید مقاومت را در هم شکست یا با آن مماشات کرد؟ آیا باید از اعمال زور و حیله استفاده کرد و یا به خاطر پذیرش تغییر به مقاومت‌کنندگان باج داد؟ آیا مسیرهای دیگری وجود دارد که بتوان از طریق آن‌ها بهتر و مؤثرتر به هدف رسید؟

موضوع این کتاب راهنما، روش‌های علمی و مؤثر غلبه بر مقاومت است. پیام کلیدی کتاب، اجتناب‌ناپذیر بودن مقاومت و پذیرش آن است و معرفی روش‌های مدیریت آن که با استفاده از آن‌ها می‌توان مقاومت در برابر تغییر را کاهش داد یا از بین برد.

با اینکه می‌توانیم ادعا کنیم مقاومت در برابر تغییر، مسئله بسیار بزرگ و پر تکراری برای مدیران بوده و بزرگ‌ترین مانع در برابر تغییرات است. اما در عین حال منابع علمی محدودی در این زمینه وجود دارد. یکی از دلایلی که بر آن شدم تا این کتاب را ترجمه کنم فقر منابع علمی در این حوزه بود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی