مسابقات سرعت (مسیر داستان را انتخاب کنید)(23)

(0)

500,000ریال

450,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
4

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مسابقات سرعت

انتشارات دیبایه منتشر کرد:

آیا مسابقه در آفریقا مسابقه ای برای کسب شهرت شما به عنوان راننده ی جوان مسابقه ی سرعت ماشین است؟ یا جان خود را در این راه از دست خواهید داد؟
از همان دوران کودکی که به سختی می توانستید از بالای فرمان جیپ روبه رو را ببینید پدرتان رانندگی را به شما یاد داده و درباره ی اتومبیل ها به شما آموزش داده است. خود او هم یک راننده ی کهنه کار ماشینهای مسابقه است. از ماه ها قبل برای این مسابقه برنامه ریزی کرده اید اما در دقایق آخر پدرتان به دلیل مشکلاتی که دارد نمی تواند شما را همراهی کند. شما باید در آفریقا روی پای خود بایستید و با سخت ترین شرایط رانندگی و عده ای حریف حیله گر و متقلب دست و پنجه نرم کنید . او ادامه می دهد: این مسابقه در دو کلاس برگزار میشود یکی از آنها مسابقه ی سرعت در مسیرهای صاف با اتومبیل های مسابقه است. دیگری مربوط به مسابقه ی استقامت در جاده های کوهستانی است. در این کلاس سرعت هم مد نظر است اما شما با خودروهای مخصوص مسیرهای کوهستانی به رقابت خواهید پرداخت شرکت کنندگان مسابقه را با فواصل نیم ساعت از یکدیگر آغاز خواهند کرد تا از رقابت پایاپای جلوگیری شود. چون جاده ها برای چنین رقابتی بسیار باریک و بعـضـی پــر از حیوانات و مردم بومی هستند ، متوجه هستید؟
پاسخ می دهید : " بله متوجه ام. " حال باید انتخاب کنید که با کدام مسابقه می خواهید شروع کنید. اگر با مسابقه ی سرعت شروع می کنید به صفحه ی ۶ بروید و اگر مسابقه ی استقامت را برای شروع انتخاب میکنید به صفحه ی ۷۰ بروید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی