30بوک
کتاب عمومی
حقوقی
جرم و جزا
پیشگیری از جرم از طریق طراحی محیطی

پیشگیری از جرم از طریق طراحی محیطی (150 چیزی که باید بدانید)(گوهر دانش

(0)

2,550,000ریال

2,295,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
20

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پیشگیری از جرم از طریق طراحی محیطی

انتشارات گوهر دانش منتشر کرد:
پیشگیری از جرم و اقدامات رایج امنیتی، شامل ۱۵۰ مورد از آیتم هایی است که باید با آنها آشنا شوید و یک مرجع مفید برای افراد حرفه ای با تجربه و کسانی است که فقط از امنیت و اجرای قانون کار خود را شروع می کنند. پیشگیری جرم از طریق طراحی محیطی یک مفهوم پایه ای برای امنیت فیزیکی است و می تواند به طور گسترده ای در سیاست ها، برنامه ها و رویه های امنیتی مورد استفاده قرار گیرد. این امر در طول سالها اثر گذار بوده است، به طوری که طراحی ساختمان و محوطه، با معماری امن و ایجاد یک فرهنگ امنیتی کلی در هر محل کاری همراه باشد.
نویسندگان کتاب، مجموعه گسترده ای از موضوعاتی را جمع آوری کرده اند که در بر گیرنده ی تجربه های واقعی این افراد در این زمینه و در طی سالهای متمادی بوده است. راه حل های امنیتی که به طیف گسترده ای از چالش های امنیتی فیزیکی مربوط می شوند، در فرمت پیاده سازی آسان ارائه می شوند.
محققین امنیتی و متخصصان اجرای قانون، راهنمایی های عملی را برای درک و مدیریت برنامه های امنیتی خود، از جمله کنترل دسترسی، سخت کردن آماج، هدایت و کنترل، حفاظت از امنیت فیزیکی و مدیریت مراجعه کنندگان درمیان تعداد زیادی از موضوعات دیگر به طور یکجا ارائه می دهند. این یک مرجع ضروری برای افراد حرفه ای می باشد که به دنبال توصیه های دنیای واقعی برای راه حل های امنیت محیطی و فیزیکی می باشند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی