30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
مفاهیم کلیدی دررشته مدیریت ورزش

مفاهیم کلیدی دررشته مدیریت ورزش

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مفاهیم کلیدی دررشته مدیریت ورزش

انتشارات حتمی منتشر کرد:
دانش مدیریت همواره به دنبال ارائه الگوهای نوین جهت اداره سازمان‏ها وحل مسائل آنهاست. مدیریت ورزشی یكی از مدیریت‏ های ‏جدیدی است كه از چند دهه پیش در دانشگاه ‏های ‏معتبر جهانی و در کشور عزیزمان به عنوان یكی از گرایش ‏ها و تخصص ‏های ‏رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی در سطوح مختلف كارشناسی، كارشناسی ارشد و مقطع دكتری جایگاه ویژه‌ای برای خود یافته است.

امروزه نگرش دانشگاهی و علمی به این گرایش از دستاوردها و یافته‏ های ‏پژوهشگران و متخصصان این رشته می‌باشد. مدیریت ورزشی بیان سازماندهی، برنامه ریزی، هدایت و كنترل فعالیت‌های ورزشی است و ورزش به عنوان پدیده اجتماعی در ابعاد مختلف تاثیرگذار است. کتاب حاضر مفاهیم کلیدی واساسی رشته مدیریت ورزشی را که تحقق این حوزه نیاز دارد را مورد تجزیه وتحلیل قرار می‏ دهد و تعریف می‏ نماید و هیچ گاه این کتاب خود را در معنی کلید واژه‏ای صرف محصور نکرده است.

کتاب مفاهیم کلیدی در رشته مدیریت ورزشی ، نه تنها مجموعه ‏ای از تئوری ها را ارائه نموده بلکه از جنبه کاربردی نیز آنها را مد نظر قرار داده است، لذا به عنوان راهنمایی برای خوانندگانی است که می‏ خواهند درک عمیقی از ساختار اصلی مدیریت ورزشی در شاخه‏ های مختلفی چون اداری ومالی، رفتارسازمانی، بازاریابی، حقوق ورزشی، برنامه ریزی، توریسم، فن‌آوری و سایر شاخه‏ ها داشته باشند. براین اساس هدف مترجمان ، عرضه یکی از متون علمی جامع در خصوص مدیریت ورزشی برای دانش پژوهان، مدیران سازمان‏های ورزشی به ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری است. مترجمان همواره کوشیده‌اند تا با حفظ امانت، هیچ گاه معانی را فدای الفاظ نکرده و در بسیاری از موارد واژه سازی یا معادل سازی کرده‌اند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی