30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
کافئین برای عملکرد ورزشی

کافئین برای عملکرد ورزشی

(0)
نویسنده:

1,990,000ریال

1,791,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
0

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کافئین برای عملکرد ورزشی

انتشارات حتمی منتشر کرد:
کافئین، یک ماده شگفت انگیز است که به یک بخش تثبیت شده در زندگی روزمره ما تبدیل شده است. در سراسر جهان، اکثر بزرگسالان آن را به صورت روزانه در اشکال مختلف مصرف می‌کنند. بسیاری از مردم جهان، عادتِ مصرف کافئین خود را به عنوان یک فعالیت اجتماعی مهم یا مرتبط با افزایش سطح کیفیت زندگی و لذت بردن از رژیم غذایی میدانند. چه بخواهیم یا چه نخواهیم، بیشتر ما کافئین را برای کمک به داشتن احساس بهتر، انرژی بیشتر و انجام موثرتر کارهای روزمره استفاده می کنیم. اکثر مردم به دنبال یک راه به منظور دستیابی به بهترین نتیجه از فواید بالقوه کافئین هستند. با این حال گاهی اوقات، برخی از ما از عوارض ناشی از کافئین رنج می بریم. ما تجربه های زیادی از مصرف کافئین تا بحال داشته ایم. با این وجود، دانشمندان و کارشناسان بهداشت، برخی از دستور العمل های عمومی را برای استفاده صحیح از کافئین ارائه کرده اند و در این زمینه تحقیقات جدیدی را آن انجام داده اند.

در کتاب کافئین برای عملکرد ورزشی ، عمده تمرکز ما بر بررسی تاثیر کافئین بر عملکرد ورزشی می باشد. همچنین پی خواهیم برد هرچند مصرف کافئین در ورزش سابقه بالایی دارد، اما دلایل علمیِ آن تنها به چند دهه پیش بر میگردد. در زندگی روزمره، درک صحیح از دانش و تجربه ما از مصرف کافئین می‌تواند در زمینه های تخصصی مورد استفاده قرار بگیرد.

در فصل یک، مختصری درباره تاریخچه کشف کافئین و تکامل نوشیدنی هایی که منابع اصلی آنها کافئین می باشد و به صورت روزانه مصرف می گردند، بحث می کنیم. همچنین، تاریخچهای در ارتباط با چگونگی مصرف کافئین در ورزش و توجه دانشمندان به آن در مسابقات ورزشی را در دهه های قبل کسب می‌کنید. در فصل دوم، به طور خلاصه به عملکرد کافئین در دوزهای مختلف و همچنین تلاش برای توضیح چگونگی افزایش عملکرد ورزشی می پردازیم. در این فصل، جزئیات مختلفی بیان می شود که به هر خوانندهای توصیه نمی شود. دست کم با بررسی این فصل، می توانید درک بهتری از محصولات ساخته شده توسط تولیدکنندگان مکمل های ورزشی – که اغلب سعی در بازاریابی محصولات خود با تبلیغات کورکورانه با یک ظاهر علمی (یا شبه علمی) دارند- داشته باشید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی