تغذیه ورزشی (کتاب راهنما)

(0)
نویسنده:

3,490,000ریال

3,141,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
0

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تغذیه ورزشی

انتشارات حتمی منتشر کرد:
با توجه به اینکه هر ورزشکار نیاز به یک تغذیه سالم و متعادل دارد تا بتواند از عملکرد بهینه و بهبود آن بهره مند شود، تفهیم این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.
هدف این کتاب، کمک کردن به شما در درک علمی تغذیه ورزشی، ارائه توصیه هایی برای بهبود عملکرد ورزشی، حفظ سلامت و رسیدن به اهداف تناسب اندام است.
در کتاب تغذیه ورزشی آنیتابین ، به صورت جامع و علمی، تاثیرات تغذیه بر عملکرد ورزشی، ساختار بدن، ریکاوری و زمان بندی تغذیه پیش، هنگام و پس از فعالیت ورزشی، نحوه مدیریت آب و الکترولیت‌ها، مکمل‌های ورزشی و دیگر موضوعات مرتبط با تغذیه ورزشی را پوشش میدهد.
به عنوان یک ورزشکار یا هر شخصی که به دنبال بهبود عملکرد خود و به دست آوردن نتایج بهتر در ورزش است، این کتاب می تواند یک راهنمای جامع و مفید باشد.
راهنمای جامع تغذیه ورزشی، کتابی علمی و کاربردی برای هر شخصی است که به دنبال افزایش عملکرد خود در ورزش می‌باشد. مواد غذایی و نوشیدنی‌هایی که مصرف می‌کنید، دارای اهمیت بسیاری هستند ومی‌توانند با استراتژی‌های تغذیه‌ای مناسب، عملکرد و بازیابی پس از فعالیت ورزشی را بهبود بخشند، چه شما ورزشکار حرفه‌ای یا مبتدی باشید و یا فقط فعالیت های ورزشی روزانه را دنبال کنید.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی