30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
فوتبال
تمرینات تاکتیکی پپ گواردیولا

تمرینات تاکتیکی پپ گواردیولا (1)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تمرینات تاکتیکی پپ گواردیولا

انتشارات حتمی منتشر کرد:
تمرینات تاکتیکی، بخش بزرگی از طراحی تمرینات مربیان حرفه ای میباشد وهنر مربیگری خود را به نمایش می‌گذارند. در این نمایش تاکتیکی ایده های طراح تمرین براساس نقاط قوت وضعف خود وحریف طراحی می‌شود وبرای رساندن تیم به بالاترین عملکرد شناخت یک مربی از توانایی تیم خود مسیر راه برای طراحی تمرین آسان تر می‌کند که بتواند با شناخت ابزار خود سیستم ،آماده سازی مطلوب جهت آغاز مسابقات وحین مسابقات انجام دهد.

در این کتاب ۸۸ تمرین براساس ترکیب های حمله والگوهای حمله مبتنی بر موقعیت در شرایط مختلف می تواند تیم شمارا پویاتر کند به دلیل پرداختن به جزئیات تکنیکی،بدنسازی فوتبالی باتوپ وتاکتیکی تیم خود را می توانید روانه مسابقات کنید وبه تیم خود معنای جدیدی بدهید.

در این کتاب خواهید آموخت که چرا پپ گواردیولا مناطق مختلف زمین را تقسیم بندی کرده و چگونه در آموزش طرح‌های بازی، استفاده از حداکثر فضا، برهم زدن سـازماندهی حریف و انتقال توپ به مناطــق خطـــرناک تهاجمی«نیم فضا» از آن استفاده می‌کند.تمرینات تاکتیکی گوردیولا فرصتی به شما می‌دهد تا با تمرینات پپ گواریولا در خصوص ترکیبات تهاجمی وطرح‌های جایگیری بازیکنان و همچنین فلسفه بازی یکی از بزرگترین مربیان تاریخ فوتبال، آشنا شوید.
این کتاب مشتمل بر ۸۸ ترکیب تهاجمی و همچنین تمرینات جایگیری بازیکنان می‌باشد، که از جلسات تاکتیکی پپ گواردیولا در تیم‌های بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی برگرفته شده است.
این کتاب، فرصتی استثنایی برای شما پدید آو رده است تا ترکیبات تهاجمی و طرطرح‌های مختلف بازی را بطور دقیق از جلسات تمرینی پپ گواردیولا بیاموزید و با استفاده از آن سبکی با شکوه را در تیم‌های خود نهادینه کنید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی