برندهای ورزشی

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
0

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب برندهای ورزشی

انتشارات حتمی منتشر کرد:
برندهای ورزشی عامل اصلی از تجارت مدرن ورزشی و یک عامل موجود از فرهنگ معاصر جهانی است. این کتاب پیشگامانه یک تحلیل جامع در خصوص موضوع برندهای ورزشی از هر دو رویکرد مدیریت بازاریابی (استراتژی و اجرا) و رویکرد روانی- اجتماعی (مصرف و جامعه وسیع تر) را مطرح و پیشنهاد می کند.

برای انجام این کار، هر دو جنبه عرضه و تقاضا را مورد بررسی قرار می دهد؛ مطرح کردن یک مقدمه کامل جهت ماهیت، هدف و ارزش برندهای ورزشی که در هیچ کدام از متون بازاریابی ورزشی دیگر پیدا نمی شود.



این کتاب ناهمگنی کلی برندهای ورزشی را پوشش می دهد، در حالی که بیشتر از برندهای لیگ ها و تیم های ورزشی پوشش داده شده در بیشتر کتاب های دیگر، پیش می رود. علاوه بر لیگ ها و تیم ها، این کتاب برندهای رویدادهای ورزشی، جشن ها، همایش ها، رسانه ها، بازی های کامپیوتری و هئیت های دولتی، همچنین «برندهای لیبل» اخلاقی، حرفه ای و تکنولوژیکی مرتبط با ورزش را در نظر می گیرد. در حالی که به طور غنی با مطالعات موردی، مثال ها و داده ها نشان داده شده، کتاب تاثیر ملموس و ناملموس برندهای ورزشی، اقتصادی شان و ارزش اجتماعی و خرده فرهنگ ها و جوامعی که اطراف آنها رشد کرده را مورد بررسی قرار می دهد. همچنین استراتژی های رایج برای رشد و پیشرفت برندها و رشد کردن از طریق برندها را معرفی می کند و چالش ها و تهدیداتی که برندهای ورزشی با آن مواجه اند از تحریم ها تا تقلبی سازی را مورد بررسی قرار می دهد.

درک برندهای ورزشی برای یک درک و فهم جامع از بازاریابی معاصر ورزشی، مهم و اساسی است. در نتیجه، مطالعه این کتاب می تواند منبع مناسبی برای ارتقای دانش دانشجویان یا متخصصان بازاریابی ورزشی، تجارت ورزشی یا مدیریت بازاریابی باشد، و مطالعه آن را به تمامی این افراد پیشنهاد می کنیم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی