30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
ارزیابی و درمان عدم تعادل عضلانی رویکرد جاندا

ارزیابی و درمان عدم تعادل عضلانی رویکرد جاندا

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
2

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ارزیابی و درمان عدم تعادل عضلانی رویکرد جاندا

انتشارات حتمی منتشر کرد :
ارزیابی و درمان عدم تعادل عضلانی: رویكرد جندا تكنیك‌ها، عصب‌شناسی و توانایی‌های عملكردی را به هم می‌آمیزد درد اسكلتی عضلانی مزمن را كاهش دهد و عملكرد بهتر را توسعه دهد. رویكرد جندا كه توسط ولادیمیر جندا، فیزیوتراپیست و نورولوگیست پرآوازه ارائه شد نقطه نظری منحصر به فرد به توانبخشی دارد. برخلاف دیدگاه ساختاری سنتی‌تر، رویكرد جندا عملكردی است – بر اهمیت دستگاه حسی حركتی در كنترل حركت و سندروم‌های درد مزمن اسكلتی عضلانی تاكید دارد. ارزیابی و درمان عدم تعادل عضلانی: رویكرد جندا تنها كتابی است كه كاربرد عملی براساس مدارك به تئوری‌های جندا را ارائه می‌دهد.
کتاب ارزیابی و درمان عدم تعادل عضلانی حاوی عكس‌ها، تصاویر، و دستورالعلمل‌‌های گام به گام است كه اطلاعات را به روشی هدفمند ارائه می‌دهد كه می‌تواند به همراه سایر تكنیك‌های بالینی مورد استفاده قرار گیرد. این منبع ابزارهای زیر را برای دست‌اندركاران فراهم می‌نماید:
منطقی برای توانبخشی دستگاه عصبی عضلانی بر پایه رابطه بین دستگاه عصبی مركزی و دستگاه حركتی
روشی هدفمند برای آزمودن عملكردی دستگاه عضلانی
فرایندهای درمان با تمركز بر سه پایة نرمال‌سازی ساختارهای محیطی، بازسازی تعادل عضلانی، و تسهیل دستگاه‌های آوران و آموزش حسی حركتی
نقش عدم تعادل عضلانی و پاتولوژی عملكردی دستگاه‌های حسی حركتی برای مشكلات خاص درد شامل سندرم درد گردن، سندروم‌های درد اندام فوقانی و تحتانی و سندروم‌های كمر درد.
ارزیابی و درمان عدم تعادل عضلانی تئوری، شواهد و كاربردها را با هم می‌آمیزد تا با هم می‌آمیزد تا به درمان گر در اجرای رویكرد جندا و به كارگیری آن در كار خود به طور عملی كمك نماید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی