30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
کارآفرینی اجتماعی در ورزش

کارآفرینی اجتماعی در ورزش

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
3

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کارآفرینی اجتماعی در ورزش

انتشارات حتمی منتشر کرد :
برای نخستین بار، شومپتر (۱۹۱۲) اصطلاح «کارآفرین» را برای اشاره به فردی استفاده کرد که نوآور است و به‌دنبال فرصت می‌گردد. از زمان مقاله‌ی اصلی شومپتر تا کنون، کارآفرینان همچنان نقش مهمی در رشد اقتصادیِ جوامع خود ایفا می‌کنند.

کارآفرینان برخلاف مدیران، به‌احتمال زیاد به‌صورت فعالانه در جست وجوی سود بکر از منابع بالقوه در پیرامون خویش و با استفاده از فرصت‌های اجتماعی و … هستند.

کارآفرینی اجتماعی ترکیبی از تجارت و مسائل اجتماعی است. کارآفرینان اجتماعی تنها به دنبال سود نیستند بلکه موفقیت برای آن‌ها به این معناست که چگونه کسب و کار آن‌ها بر جهان تاثیر می‌گذارد و آن را بهبود می‌بخشد.
کارآفرینی ورزشی با کاربرد استراتژی‌های کارآفرینی برای سرمایه‌گذاری‌های تجاری ارتباط دارد. روش این کارآفرینی استفاده از مهارت‌های اجتماعی و دانش بازار است. یکی از وظایف مهم مدیران، مراقبت دائم از تغییرات بازار است. کارآفرینان ورزشی با جست‌وجوی روندها و فرصت‌های آتی، تغییرات مداوم بازار و نوآوری را تقویت می‌کنند.

شرکت‌های سرمایه‌گذاری طی سال‌های اخیر فعالیت بین‌المللی خود را افزایش داده‌اند که بخشی از آن در حوزه‌ی ورزشی اتفاق افتاده است.
کارآفرینی در ورزش، حوزه‌ به‌سرعت در حال رشدی از کارآفرینی و مدیریت سازمان‌ها و نهادهای ورزشی است. فرایند کارآفرینی در ورزش دربردارنده‌ فعالیت‌های کارآفرینی اجتماعی و نوآوری اجتماعی است که در زمینه‌ ورزشی انجام می‌شوند. ورزش در جایگاه یک صنعت، جزء بزرگ‌ترین صنعت‌های جهان محسوب می‌شود و بر صنایع دیگر تاثیر می‌گذارد.

هم لیگ‌های ورزشی حرفه‌ای و هم آماتور کارآفرین هستند. در حقیقت، طبیعت ورزش کاملا در بخش‌های مختلف جامعه آمیخته شده است. علاوه‌بر انگیزه‌های سودآور برای کارآفرینی در ورزش، مدیران شرکت‌های مرتبط با ورزش با کنترل قدرت ورزش به‌منظور دستیابی به اهداف اجتماعی هم می‌توانند عملکرد اقتصادی‌شان را افزایش دهند.

در کتاب کارآفرینی اجتماعی در ورزش مولف با استفاده از سال‌ها تجربه و مطالعه در امر کارافرینی و کارافرینی اجتماعی در ورزش کوشیده است تا این موضوع را در بخش‌های مختلف زنان و مردان بررسی نماید. مطالعه مباحث و موضوعات این کتاب برای علاقه مندان به کارافرینان و نوآوران حوزه ورزش و به ویژه دانشجویان رشته تربیت بدنی به منظور استفاده از پتانسیل‌های موجود و کشف فرصت‌های کسب و کار در زمینه ورزش کمک می کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی