30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
زمان بندی تمرینات قدرتی در والیبال

زمان بندی تمرینات قدرتی در والیبال

(0)

990,000ریال

891,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب زمان بندی تمرینات قدرتی در والیبال

انتشارات حتمی منتشر کرد:
والیبال به­‌راستی یكی از محبوب­‌ترین رویدادهای ورزشی در سطوح بین‌‌المللی شده است. موفقیت در ورزش والیبال نیازمند عوامل مختلف بیومكانیكی، فیزیولوژیكی و … می­‌باشد

كه باعث اجرای موفقیت‌‌آمیز ورزشكار می‌­شود. از جمله عوامل بسیار مهم كه باعث موفقیت ورزشكاران و به‌­طور كلی یك تیم والیبال می‌‌شود، استفاده از علوم مربوط به طراحی و برنامه‌­ریزی تمرینات قدرتی می‌­باشد.
در برنامه­‌ریزی دقیق تمرینات ضمن ارزیابی­‌های مختلف، می­‌توان برنامه­‌ها را در جهت بهبود عملكرد ورزشكاران طراحی و اجرا نمود. همچنین برنامه‌­ریزی و طراحی مطلوب می‌­تواند به اوج‌­رسانی ورزشكار در زمانی كه باید در اوج اجرا باشد را تضمین كند.
هدف كتابچه حاضر ارائه پیش­‌دانسته‌­ها و زمینه­‌های لازم برای برنامه‌­ریزی دقیق تمرینات است كه امید است مورد استفاده مربیان و ورزشكاران عزیز قرار بگیرد.


در کتابچة حاضر نمونه‌­ای از برنامة تمرینی زمان‌­بندی شده در والیبال همراه با دیدگاه‌­ها و نکات آموزشی مرتبط با طراحی برنامه ارائه می‌­شود. مطمئناً ارائه همة برنامه‌­های جامع برای این ورزش المپیکی فراتر از اهداف این كتاب است اما شرح و چگونگی استفاده از اطلاعات علمی موجود جهت به­‌كارگیری در برنامه­‌ها نکاتی هستند که مورد توجه قرار خواهند گرفت. برای ارائه دیدگاه­‌ها و نكات آموزشی در مورد هر برنامة تمرینی، باید ویژگی­‌های ورزش موردنظر به­‌دقت مورد مطالعه قرار گیرد. نكته مهم و قابل توجه این است كه هیچ­‌کدام از این برنامه­‌ها­، یک روش تمرینی منحصربه‌­فرد نبوده، بلکه به‌­عنوان یک نمونه برنامه برای ورزش موردنظر آورده شده است. بنابراین هنگام طراحی برنامه تمرین، باید متغیرهای تمرینی زیادی مدنظر قرار گیرند.

طراحی هر برنامة تمرینی برای یک ورزش، و به‌ویژه برای یک ورزشكار، متخصصان علوم ورزشی را به چالش طلبیده و به تفكری ویژه و منحصربه‌­فرد در فرایند استفاده از اطلاعات موجود نیاز دارد. در فصل اول کتاب، اطلاعات پایه در مورد زمان­‌بندی تمرین ارائه شده است. سپس برای كمك به خواننده در به­‌كارگیری این دانش پایه در طراحی برنامة تمرین، در فصل دوم نمونه برنامة تمرین قدرتی در والیبال ارائه می‌­شود. در این تک‌­آموز ملاحظات فردی ورزشكار مورد توجه قرار نگرفته است اما مربیان و والیبالیست‌­ها باید به این موضوع در طراحی هر برنامه تمرینی توجه کنند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی