اصلاح پاسچر

(0)
نویسنده:

2,990,000ریال

2,691,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اصلاح پاسچر

انتشارات حتمی منتشر کرد:
اصلاح پاسچر ، به رغم بیان اصول اصلاح پاسچرهای خاص، با هدف متقاعد کردن شما جهت تغییر پاسچر مراجعان خود نگاشته نشده است؛ بلکه به دنبال فراهم نمودن ایده هایی پیرامون نحوه دستیابی به تغییر پاسچر در زمانی است که اراده و خواستی ایجاد می شود مبنی بر اینکه تغییر پاسچر می تواند سودمند باشد. هنگامی که پروتکل هایی برای دنبال کردن وجود نداشته باشد، ارائه پیشنهاداتی برای اصلاح پاسچر چالش برانگیز خواهد بود.

کتاب های اندکی با موضوع اصلاح پاسچر موجود می باشند؛ احتمالاً به این دلیل که برای یک متخصص دشوار است که بدون در اختیار داشتن مدارک متقن و قوی، به معرفی یک روش درمانی بپردازد. ما هنوز نمی دانیم کدام تکنیک ها در ایجاد تغییر پاسچرال، دارای بیشترین تأثیر هستند. برای مثال، ما نمی دانیم که آیا برای کمک به برقراری مجدد راستای بخش های بدن، ماساژ و کشش بافت های کوتاه شده مؤثرتر از تقویت عضلات یا اصلاح الگوهای عادتی پاسچرال است یا خیر.
در دنیایی زندگی می کنیم که تنها کار عملی مستند مورد پذیرش بوده و کار عملی تجربی کاملاً مردود می باشد. منابع در هر جای ممکن ارائه شده اند، اما انتظار نداشته باشید که تمام متن بر اساس آنها به تحریر درآمده باشد.
فرشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی