30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
آناتومی بسکتبال

آناتومی بسکتبال (تشریح تمرینات بدنسازی و توانبخشی بسکتبال)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آناتومی بسکتبال

انتشارات حتمی منتشر کرد :
آناتومی علم مطالعه ساختار بدن است. شما برای طراحی برنامه های تکنیکی، تاکتیکی، بدنسازی و توانبخشی به اطلاعات پایه ای از علم آناتومی نیاز دارید. این که مفاصل ما از چه ساختارهایی تشکیل شده اند و وظیفه هر عضله در بدن چیست، مربوط به این علم می باشد. بنابراین کتاب حاضر بر اساس نیاز مشخص مربیان و بازیکنان بسکتبال برای آشنایی و شناخت عضلات درگیر در بدنسازی و توانبخشی بازیکنان بسکتبال طراحی و نوشته شده است. با توجه به ضرورت تسلط مربیان بسکتبال به آناتومی و هم چنین توانایی تحلیل حرکات بدنسازی و توانبخشی، این کتاب توانسته به نحو احسن مطالب را منتقل کند.
سعی شده است تا با استفاده از تصاویر واضح و متععد مباحث علمی مختلف به صورت ملموس تری در اختیار خوانندگان قرار گیرد. امیدواریم کتاب آناتومی بسکتبال بتواند به دانش مربیان و بازیکنان بسکتبال بیافزاید.
برای دستیابی به موفقیت در بسکتبال، شما به فاکتورهای جسمانی باکیفیتی نیاز دارید. بهبود قدرت، توان و سرعت عکس العمل به شما این اجازه را خواهد داد تا بهترین بازی خود را به نمایش بگذارید. زمانی که شما برای رسیدن به موفقیت دائم تمرین و تلاش می کنید، قطعا عملکرد شما بهبود پیدا خواهد کرد و خطر بروز آسیب های پیش بینی نشده کاهش می یابد.

فصل 1 کتاب آناتومی بسکتبال به معرفی فاکتورهای جسمانی موثر در بازی بسکتبال و ارتباط آنها با رسیدن به اوج عملکرد می پردازد. فصول 2 تا 7 به معرفی تمریناتی می پردازد که با استفاده از تصاویر آناتومیکی تمام رنگی نحوه ایستادن صحیح در زمین، بهبود مهارت های پرش، برداشتن گام سریع و افزایش شتاب و سرعت عکس العمل را توضیح می دهد. فصل 8 تمرینات تخصصی توانبخشی آسیب های مچ پا، تاندون های زانو و شانه را ارائه می دهد. فصل 9 روش های تمرینی را برای جلوگیری از آسیب های شانه و ACL معرفی کرده است و در فصل 10، نحوه برنامه ریزی تمرین برای رسیدن به اوج عملکرد را شما آموزش خواهید دید. این روش آموزشی به شما کمک خواهد کرد تا از بروز صدمات بیش از حد و بیش تمرینی که بر اثر خستگی های مفرط تمرینات بدنسازی رخ می دهد، در امان باشید.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی