30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
مبانی آموزش تمرینات اصلاحی

مبانی آموزش تمرینات اصلاحی

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
5

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مبانی آموزش تمرینات اصلاحی

انتشارات حتمی منتشر کرد :
کتاب مبانی آموزش تمرینات اصلاحی NASM، تألیف مایکل ای. کلارک و اسکات سی. لوست و با ترجمه دکتر محمدحسین علیزاده، دکتر سید حسین میرکریم‏پور و دکتر محمد فلاح محمدی در336 صفحه مصور در قطع رحلی ، چاپ چهارم 1396 از سوی انتشارات حتمی به بازار نشر عرضه شده است .
همزمان با پیشرفت بشر و افزایش توانایی او در بکارگیری ابزارها، تحرک وی بسیار محدود شده است، به گونه ای كه كم تحركی یا بی تحركی یكی از مشكلات انسان عصر حاضر شناخته می شود. با این روند تمرین های اصلاحی دیگر نه به عنوان یک ضمیمه و مکمل در کنار ورزش بلکه در جایگاه یک «نیازِ حیاتی» ظهور خواهد کرد. به همین دلیل، تولید و توسعه ی منابع بهروز و کارآمد در حوزه ی حرکات اصلاحی که نگارش آن بر مبنای نظریه ها و یافته های جدید علمی باشد، اهمیت ویژهای دارد. ترجمه ی اینگونه منابع فرصتهای جدیدی را در اختیار علاقه مندان قرار میدهد تا ضمن آشنایی با دست آوردهای نو، فعالیتهای خود را نیز به عنوان متخصص بر همین اساس تنظیم کنند. ازاین رو، برگردان اینگونه منابع از سوی متخصصین، امکان خدمت رسانی به جامعه را بیش از پیش امکانپذیر می سازد.
کتاب مبانی آموزش تمرینات اصلاحی که از سوی آکادمی ملی پزشکی ورزشی آمریکا انتشار یافته است، از جمله آثاری به شمار می رود که تلاش دارد تا از طریق ارائه ی راهکارهای نوین مبتنی بر یافته های علمی و مستند و تجربیات افراد علاقه مند، اثر ارزشمندی را برای مربیان سلامت و آمادگی جسمانی و ورزشکاران فراهم کند. از نگاه این آکادمی، نگرش علمی و نظام مند به آمادگی جسمانی و عملکرد، باید به صورت یک روش استاندارد به مربیان سراسر دنیا ارائه شود؛ از اینرو بخش مهمی از تلاش آنان ایجاد مراکز جدید در سایر کشورها برای فراگیر نمودن روش مذکور است.
مترجمین بسیارخرسند هستند که با انتخاب و ترجمه ی کتاب حاضر، به یکی از نیازهای اساسی حوزه ی آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی که همانا تأمین منابع علمی و ارزشمند است، پاسخ گفته اند. امید است که این اثر بتواند مورد استفاده علاقه مندان به ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و مربیان متخصص آمادگی جسمانی و سلامت و مربیان تیمهای ورزشی قرار گیرد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی