ایستگاه آخر می موزا

(0)

2,230,000ریال

2,007,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
37

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ایستگاه آخر می موزا

انتشارات حکمت کلمه منتشر کرد:
جمیل کاووکچو (12 مارس 1951)
مجموعه ای بالغ بر سی و پنج کتاب که شامل نوزده داستان، سه رمان، یازده کتاب کودک و انواع مقاله هستند منتشر کرده و جوایز متعددی کسب کرده است. آثار او پیش از این به زبان های آلمانی، انگلیسی و بوسنیایی ترجمه شده اند.

از روزی که در بیمارستان بستری شده بودم، یک کلمه هم نتوانسته بودم بنویسم. تازه اگر می خواستم بنویسم، با این انگشت های باد کرده نمی توانستم قلم به دست بگیرم و روی کاغذ خط خطی کنم. نوشتن، به بیرون ریختن اندیشه ها و افکار کمک می کند. درست هنگامی که از چیزی می ترسی و واهمه داری، این نوشتن است که همه ی مرزها را می شکند و می تواند غم ها و رنج ها را روی کاغذ خالی کند.
(پاره ای از کتاب)

زمانی که به ملاقات آجو در بیمارستان رفته بودم، کتاب «ایستگاه آخر می موزا» کلید خورد. خودم نیز همزمان با نوشتن این کتاب بسیار سختی و مرارت کشیدم. روی سنگ قبرش تنها اسم او، «جمیل کوچوک فیلیبه» نوشته شده و به تاریخ ولادت و وفاتش هیچ اشاره ای نشده است. تنها یک جمله وجود دارد: «باقی برای شما.»
لابد همسرش این طور صلاح دانسته بود. من هم همین اسم را روی یکی از داستان هایم آورده ام که مربوط به راسیم نقاش می باشد.
هیچ وقت نتوانستم با مرگ او کنار بیایم؛ مدام خوابش را می دیدم؛ از همین رو تلاش کردم راسیم در بیشتر داستان هایم حضور داشته باشد و زنده بماند.
خانم «نسیم» یگانی»، تصمیم گرفته است داستان های من را به زبان فارسی ترجمه کند. در این صورت راسیم نقاش در ایران هم شناخته خواهد شد.
به خاطر این تلاش، از خانم نسیم یگانی و انتشارات «حکمت کلمه» و هرکس که در این مسیر، دوست دارد نام راسیم زنده بماند، نهایت تشکر را دارم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی