30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
شطرنج
درس ‌های استراتژی در شطرنج

درس ‌های استراتژی در شطرنج

(0)
نویسنده:

1,200,000ریال

1,080,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
83

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب درس ‌های استراتژی در شطرنج

انتشارات شباهنگ منتشرکرد :
استراتژی شطرنج یک سرنخ برای کلاف واریانتهایی به شمار می آید که بازیکنان در جریان بازی به آن دست می یابند. استفاده از این ستاره ی راهنما به ویژه در لحظات بحرانی مبارزه که در هر بازی حداقل دو بار روی می دهد ضرورت دارد
نخستین لحظه بحرانی مربوط به انتقال از مرحله گشایش بازی به وسط بازی است بازیکنان که تا این مرحله با استفاده از تجربه و قدرت خود گشایش را پشت سر گذاشته اند وارد مرحله خلاقیت می شوند که باید دانش خود را به نمایش بگذارند. تسلط بر طرحهای درست استراتژیک متناسب با پوزیسیونهای ایجاد شده گشایشها به طرفین اجازه می دهد تا جهتگیری درستی در این مرحله از بازی داشته باشند.
اگر دانش و تجربه بازیکنان برابر باشد و نیروها در عرصه شطرنج به تدریج کم شوند دومین لحظه بحرانی یعنی گذار به مرحله آخربازی فرا می رسد که در آن طرحهای استراتژیک دارای ویژگی های خاص می باشند.
دستیابی به اسرار استراتژی به خودی خود حاصل نمی شود بلکه نیازمند کار سیستماتیک است در این کتاب سعی شده است تا به توانمندی خواننده در ارزیابی عینی پوزیسیون و ایجاد طرح بازی مطابق با وضعیت پوزیسیون کمک شود و همچنین یک سری شیوه هایی جهت تحقق طرح منتخب آموزش داده شود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی