30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
چیزهایی که هرگز فراموش نکردیم

چیزهایی که هرگز فراموش نکردیم

(0)
نویسنده:

3,970,000ریال

3,374,500 ریال

دفعات مشاهده کتاب
367

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب چیزهایی که هرگز فراموش نکردیم

نشر کوله پشتی منتشر کرد:
ناکس مورگان تحمل ماجراهای احساسی را ندارد، مخصوصاً اگر ماجرا به یک عروس فراری سرگردان مربوط باشد.
نائومی ویت فراری است؛ نه‌تنها از نامزدش و کلیسایی پر از افرادی که می‌خواهند دعای خیرشان را بدرقۀ راهش کنند، بلکه از تمام زندگی‌اش. البته به نظر خودش، برای نجات خواهر دوقلوی دور از خانه‌اش تینا به ناکموت می‌رود، شهری ناهنجار که اختلافات قدیمی هنوز در آن به شیوۀ قدیمی حل می‌شود؛ یعنی به کمک چند تا مشت و بعد هم خوردن نوشیدنی و معمولاً هم با همین ترتیب.
اما حیف که خواهر دوقلوی شرور نائومی اصلاً تغییر نکرده. تینا بعد از دزدیدن ماشین و پول‌های نائومی، چیز غیرمنتظره‌ای پشت سرش به جا می‌گذارد: خواهرزاده‌ای که نائومی از وجودش بی‌خبر بوده. حالا نائومی بدون ماشین، پول و هیچ برنامه‌ای سرپرست نوجوانی یازده‌ساله شده که مثل سی‌ساله‌ها رفتار می‌کند.
ناکس به دلایلی به زنان پیچیده و محتاج محبت و خصوصاً زن‌های بااحساس توجه نشان نمی‌دهد؛ اما چون زندگی نائومی درست جلوی چشمانش از هم فروپاشیده، کمترین کاری که می‌تواند انجام دهد کمک به او برای رهایی از گرفتاری‌ها و مشکلاتش است و تصمیم دارد به‌محض پدیدار نشدن مشکلی جدید برای نائومی، او را تنها بگذارد و به زندگی آرام و منزوی خودش برگردد.
حداقل فعلاً برنامه‌اش همین است…
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

معرفی کتاب چیزهایی که هرگز فراموش نکردیم اثر لوسی اسکور

امتیاز در گودریدز: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

چیزهایی که هرگز فراموش نکردیم از سایت گودریدز امتیاز 4.2 از 5 را دریافت کرده است.

امتیاز در آمازون: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

چیزهایی که هرگز فراموش نکردیم از سایت آمازون امتیاز 4.5 از 5 را دریافت کرده است.

جوایزی که کتاب چیزهایی که هرگز فراموش نکردیم از آن خود کرده است:

• برندۀ جایزۀ بهترین رمان عاشقانهٔ گودریدز در سال 2022

معرفی کتاب چیزهایی که هرگز فراموش نکردیم:

چیزهایی که هرگز فراموش نکردیم رمانی عاشقانه و خواندنی اثر لوسی اسکور نویسندهٔ آمریکایی است. این کتاب در سال 2022 منتشر شد و نویسنده داستان دختری به نام نائومی را به تصویر می‌کشد که زندگی سختی را از سرگذرانده و کل زندگی‌اش تحت شعاع مشکلات خواهر دوقلویش قرار گرفته است. او حالا باز هم به‌خاطر خواهرش، از مراسم عروسی‌اش فرار کرده و با پسر بداخلاق و بی‌حوصله‌ای مواجه می‌شود که به هیچ‌وجه علاقه‌ای به ماجراهای زندگی او ندارد اما درنهایت زندگی‌اش به زندگی نائومی گره می‌خورد.

واکنش‌های جهانی به رمان چیزهایی که هرگز فراموش نکردیم:

«من با این کتاب خندیدم. گریه کردم و درحالی که گریه می‌کردم خندیدم و این بهترین و جذاب‌ترین سفر احساسی برای من بود. داستان ناکس و نائومی یک کتاب حماسی و خواندنی است که به‌نظرم باید در لیست پنج مطالعهٔ برتر سالِ هر کسی قرار بگیرد.» - بوک ادیکت

«لوسی در خلق شخصیت‌های بسیار واقعی، دوست داشتنی و خنده‌دار استاد است.» - رید، ریپیت

«این کتاب عاشقانه تمام چیزهایی که بخواهید دارد: یک پسر خشن و بداخلاق که می‌گوید عشق نمی‌خواهد اما رفتارش خلاف آن را نشان می‌دهد، یک قهرمان رمانتیک ناامید که همهٔ خوانندگان می‌خواهند با او دوست شوند، یک شهر کوچک اما جذاب و عاشقانه‌ای متفاوت که خوانندگان را غرق خود می‌کند.» - وبلاگ اِلز بوکس

چرا باید رمان چیزهایی که هرگز فراموش نکردیم را بخوانیم؟

چیزهایی که هرگز فراموش نکردیم داستانی عاشقانه و پیچیده است. روشی که نویسنده با کمک آن شخصیت‌های کتابش را رشد داده شما را شگفت‌زده می‌کند. هنگامی که نویسنده دو شخصیت جذاب داستانش را در غم‌ها و مشکلات یکدیگر شریک می‌کند، به شما شجاعت، عشق، طنز، ظرافت، دلشکستگی و درنهایت پیروزی را نشان می‌‌دهد. اگر به رمان‌های عاشقانه علاقه دارید خواندن این رمان جذاب را از دست ندهید.

خلاصهٔ رمان چیزهایی که هرگز فراموش نکردیم‌:

نائومی قصد نداشت که از عروسی‌اش فرار کند. اما زمانی که خواهر دوقلویش تینا پس از مدت‌ها با او تماس گرفت و گفت به‌شدت به کمکش نیاز دارد، چارهٔ دیگری نداشت. تمام زندگی‌اش نائومی درحال کمک کردن به خواهرش بود تا او را از موقعیت‌های مختلف خلاص کند و این‌بار هم مجبور است همین کار را بکند. او به شهری خشن و زمخت که همه در آن اختلافات را با روش‌های قدیمی و بدون توسل به قانون حل می‌کنند قدم می‌گذارد و می‌فهمد خواهر بدجنس و خودخواه‌اش هیچ تغییری نکرده است. تینا پس از گرفتن ماشین و مقداری پول نقد از نائومی، او را با چیزی غیرمنتظره رها می‌کند. خواهرزاده‌ای که نائومی به هیچ‌وجه از وجودش خبر نداشت. حالا او در شهر گیر کرده، نه ماشینی دارد و نه شغلی، و نه حتی می‌داند قرار است چه‌کار کند و در همین وضعیت باید از یک دختر یازده‌ساله نیز مراقبت کند. شخصیت دیگر کتاب چیزهایی که هرگز فراموش نکردیم ناکس است. ناکس ترجیح می‌دهد زندگی‌اش را به روش خودش یعنی به تنهایی بگذراند. او به هیچ‌وجه تحمل ماجراهای دیگران را ندارد حتی اگر این دردسر یک عروس فراری سرگردان باشد تا این‌که نائومی سر راه او سبز می‌شود. دلیلی وجود دارد که ناکس خود را درگیر مشکلات روابط دیگران نمی‌کند مخصوصاً اگر پای عشق و عاشقی در میان باشد. اما وقتی زندگی نائومی دقیقاً جلوی چشمانش زیرورو می‌شود، تنها کاری که از دستش برمی‌آید این است که به او کمک کند. ناکس حتماً به محض این‌که نائومی دست از به دردسر انداختن خودش بردارد، او را تنها می‌گذارد و به زندگی آرام و منزوی خودش بازمی‌گردد. حداقل نقشه‌اش که همین است، تا این‌که مشکل به یک خطر واقعی تبدیل می‌شود.

اگر از خواندن کتاب چیزهایی که هرگز فراموش نکردیم لذت بردید، از مطالعۀ کتاب‌های زیر نیز لذت خواهید برد:

• کتاب زندگی کوتاه است اثر ابی هیمنز رمان‌نویس‌آمریکایی و داستان دختری به نام ونسا است که به دلیل بیماری ژنتیکی خانوادگی‌اش هر لحظه منتظر مُردن است اما ورود یک نوزاد به زندگی‌اش و آشنایی با پسری در همسایگی‌اش، زندگی‌اش را کاملاً تغییر می‌دهد.

•  کتاب نفرت بازی رمانی عاشقانه و جذاب اثر سالی تورن نویسندهٔ استرالیایی است. این کتاب داستان دختری به نام لوسی هاتون و پسری به نام جاشوا تمپلن است که پس از ادغام دو انتشارات مجبور می‌شوند با هم کار کنند. میز آن دو روبه‌روی هم است اما این دو نفر از دو دنیای متفاوت هستند و از یکدیگر متنفرند. تا این‌که روزی رقابت بین آن دو شدت می‌گیرد و لوسی به این نتیجه می‌رسد که شاید آن‌چنان از جاشوا متنفر نیست یا شاید این هم یک بازی دیگر باشد.

• کتاب وقتی پریان دریایی را باور کردیم اثر باربارا اونیل نویسندهٔ آمریکایی است. این رمان داستان روابط پیچیدهٔ میان دو خواهر است که یکی از آن‌ها سال‌هاست مُرده اما زمانی که خواهرش تصویر او را در اخبار حین یک آتش‌سوزی می‌بیند همه چیز ناگهان بهم می‌ریزد. نویسنده در این رمان از دروغ و جست‌وجوی حقیقت می‌گوید و به شما نشان می‌دهد که حقیقت چقدر می‌تواند ویرانگر باشد.

• کتاب یاد او اثر کالین هوور نویسندهٔ مشهور رمان‌های عاشقانه است. او در این کتاب داستان دلخراش و درعین‌حال امیدوارکنندهٔ زنی را تعریف می‌کند که تازه از زندان آزاد شده و برای سرپرستی دوبارهٔ دخترش تلاش می‌کند و مجبور می‌شود به شهری برگردد که مشکلاتش از آن آغاز شده بود.

دربارۀ لوسی اسکور: نویسندهٔ کتاب چیزهایی که هرگز فراموش نکردیم

چيزهايي که هرگز فراموش نکرديم

لوسی اسکور در 1980 به دنیا آمد. او بین سال‌های 2011 تا 2015 در زمینهٔ خبرنگاری و بازاریابی به فعالیت پرداخت. در سال 2014 اولین رمان کوتاه‌اش را منتشر کرد که چندان موفق نبود تا این‌که دو ناشر با او تماس گرفتند و به او گفتند اگر بتواند رمان کوتاه‌اش را تبدیل به یک رمان بلند بکند، این کتاب حتماً موفق خواهد شد. در سال 2015 دومین کتابش با عنوان «تظاهر کن که مال منی» منتشر و تبدیل به پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز شد و از آن زمان لوسی اسکور تبدیل به نویسندهٔ تمام‌وقت شد. بین سال‌های 2015 تا 2016 سه کتاب جدید از این نویسنده منتشر شد و کتاب‌هایش در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز جای گرفتند.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی