30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
تکنیک بهتر شنای سریعتر

تکنیک بهتر شنای سریعتر

(0)
نویسنده:

2,090,000ریال

1,881,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
0

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تکنیک بهتر شنای سریعتر

انتشارات حتمی منتشر کرد:
امروزه موفقیت بسیاری از شناگران بزرگ دنیا را می توان به شیوه های یادگیری دوران آغازین شنای آنها نسبت داد. کتاب پیش رو روش های آموزش شنای کرال سینه را به گونه ای علمی و خلاقانه ارائه کرده است. در این کتاب بر حفظ موقعیت صحیح بدن و هم چنین شیوة صحیح نفس گیری و حرکات دست و پا در شنای کرال سینه تأکید شده است، به گونه ای که شناگران بتوانند با بهترین تکنیک و کمترین مقاومت در آب پیشروی کنند. اگرچه این کتاب به آموزش شنای کرال سینه پرداخته است. اما در واقع با آموزش مهارت های بنیادی شنا، راه را برای فراگیری شناهای دیگر آسان و هموار خواهد کرد. بخشی از این کتاب به شنا در آب های آزاد اختصاص یافته است و می تواند برای شناگران آب های آزاد و ورزشکاران رشته سه گانه بسیار مفید و مؤثر واقع گردد.
کتاب تکنیک بهتر شنای سریعتر امیدی بزرگ برای مربیانی است که رکوردهای کرال سینه شناگران آنها علی رغم انجام ماهها تمرینات سخت، کاهش نیافته و شناگران را دچار یاس و ناامیدی کرده است. همین طور برای کسانی که این ورزش فوق العاده را برای سلامتی و تندرستی انتخاب کرده اند و برای رسیدن به این هدف نیازبه راهنمایی کامل برای بهبود تکنیک های خودشان دارند.
شنا کردن: در لغت یعنی فرو روی در آب، غوطه وری در آب، سر خوردن در آب و حرکت در آب به کمک شیوه‏ های متداول.
این کتاب حاصل تجربه مربیگری در شنا می‏ باشد. نه شناگران مسابقه ای طراز اول که برای مسابقات قهرمانی ملی تلاش می ‏کنند یا رویای افتخار مسابقات المپیک را در سر می ‏پرورانند. بلکه شناگران معمولی، کسانی که جایی بین بکی آدلینگتن و افرادی که اگر از قایق بیرون بیافتند می ‏توانند شنا کنند، قرار دارند.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی