30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
عمومی
کتاب جامع روانشناسی مثبت

کتاب جامع روانشناسی مثبت (بررسی علمی و عملی توانمندی های انسان)

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
18

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کتاب جامع روانشناسی مثبت

انتشارات جوانه رشد منتشرکرد:
روان شناسی مثبت در حالی که افق های نو را در مینوردد هنوز در برخی از جوامع، از جمله کشور ما، به لحاظ نظری درباره ماهیت و چگونگی اش جای کار بسیاری هست. آثار نظری و علمی ای که به بنیانها و مبانی این حوزه بپردازند به مراتب کمتر از آثاری است که به جنبه های عملی و کاربردی آن پرداخته اند.

کتاب جامع روان شناسی مثبت: بررسی علمی و عملی توانمندی های انسان به قلم سه تن از صاحبنظران برجسته روان شناسی مثبت از متون مهمی است که در طی سالهای مختلف بارها در آن تجدیدنظرهایی شده است. این کتاب از جمله آثار وزینی است که تا حدود زیادی فقدان مباحث نظری را برطرف ساخته و در عین حال به مسائل عملی نیز پرداخته است.

نویسندگان همگی از اعضای برجسته انجمن روان شناسی امریکا هستند. شِین لوپز دانشمند ارشد موسسه نظرسنجی گالوپ و از سردمداران اصلاحات روان شناختی در نظام آموزشی امریکاست؛ و چارلز ریچارد اسنایدر جوایز آموزشی و نیز پژوهشی متعددی در سطح دانشگاهی، ایالتی و ملی امریکا را کسب کرده است.

کتاب حاضر، مفاهیم و بنیان های نظری روان شناختی مثبت را مطرح می کند و خواننده را با دامنه گسترده دانش این حیطه آشنا می سازد. مباحث به روز و جدید، در کنار ترجمه مطلوب و روان توسط جمعی از مترجمان باتجربه در حوره روان شناسی، کتاب حاضر را به اثری جامع و خواندنی درباره جنبه های مختلف روان شناسی مثبت تبدیل کرده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی