رویافروشی دالرگات
تخفیف

%10

رویافروشی دالرگات

(0)
نویسنده:

1,500,000ریال

1,350,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
245

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب رویافروشی دالرگات

نشر دانش آفرین منتشر کرد:
در شهری مرموز که در ضمیر ناخودآگاه جمعی ما پنهان شده است، یک فروشگاه بزرگ وجود دارد که رویا می‌فروشد. روز و شب، بازدیدکنندگان انسان و حیوان برای خریدِ آخرین ماجراجویی خود در رفت و آمد هستند. هر طبقه در نوع خاصی از رویاها تخصص دارد: خاطرات دوران کودکی، رویای غذا، اسکیت روی یخ، رویای ستاره شدن و … .
رویافروشی دالرگات، داستانی گیرا و دلنشین است که حس جادویی ماندگاری را در ذهن خوانندگان به جا می‌گذارد. این کتاب با فروش بیش از یک میلیون نسخه در جهان، پیشنهاد ویژه به کسانی است که از واقعیتِ زندگی روزمره‌ی خود خسته‌ شده‌اند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

معرفی کتاب رویافروشی دالرگات اثر لی می‌یه

امتیاز در گودریدز: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

رویافروشی دالرگات از سایت گودریدز امتیاز 3.8 از 5 را دریافت کرده است.

امتیاز در آمازون: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

رویافروشی دالرگات از سایت آمازون امتیاز 4.2 از 5 را دریافت کرده است.

معرفی رمان رویافروشی دالرگات:

رویافروشی دالرگات اولین کتابِ لی می‌یه نویسندهٔ کره‌ای است که در سال 2020 منتشر شد. این کتابِ فانتزی با فروش بیش از یک میلیون نسخه، پرفروش‌ترین کتاب کرهٔ جنوبی شد و به مدت چند ماه در صد فهرست پرفروش‌ترین‌های روزنامه کیوبو قرار داشت. این کتاب داستان دختر جوانی به‌نام پنی است که اخیراً در یک فروشگاه عجیب و متفاوت شغلی پیدا کرده است. شما داستان را از دیدگاه پِنی می‌خوانید و دنیای شگفت‌انگیزی را کشف می‌کنید که فقط در دنیای خواب می‌توان نظیرش را دید.  کتاب داستان این فروشگاهِ عجیب و کسانی است که در آن کار می‌کنند و نویسنده نشان می‌دهد که چقدر کارکنان این فروشگاه تلاش می‌کنند تا همه به رویاهای خود برسند و زندگی بهتری داشته باشند.

واکنش‌های جهانی به رمان رویافروشی دالرگات:

«هجومی جذاب به سرزمین خواب‌‌ها و رویاها. یک کتاب عالی برای کلوپ‌های کتابخوانی تا در کنار هم از خواندن داستانی شیرین لذت ببرند.» - لایبرآری ژورنال

«نویسنده‌ای که از رویاها می‌نوشت اکنون به رویای خودش رسیده است. این کتاب داستانی رویا مانند دارد که حقیقتاً مثل یک رویا دنیای کتاب‌ها را تسخیر کرد و توانست پرفروش‌ترین کتاب شود.» - دانگ آلبو

«لی می‌یه نویسنده‌ای است که دنیای داستان‌های کره‌ای را متحول کرد و حالا به مرور قلمرو وسیع‌تری از ادبیات کره را تحت‌تأثیر قرار داده و تغییر می‌دهد.» - بیزنیس نیوز کُره

«این کتاب توانایی بی‌نظیری در برانگیختن اشک و آرامش دارد. کتابی خواندنی و عالی برای لحظات خستگی و اشتیاق که به شما کمک می‌کند لحظه‌ای واقعیت‌ زندگی را فراموش کنید. رویافروشی دالرگات قدرت ترمیم قلب‌های خسته را دارد.» - اینستایت کُره

«کتاب رویافروشی دالرگات برای خوانندگانی است که رویاهای بسیاری می‌بینند و رویاهایشان آن‌ها را از واقعیت‌های دردناک و دشوار زندگی جدا می‌کند. آن‌ها می‌توانند به راحتی با شخصیت‌های کتاب احساس همدلی کنند.» - آپینیون نیوز

«این روزها دارم کتابی به نام رویافروشی دالرگات را می‌خوانم که دربارهٔ یک فروشگاه رویایی است و حتی می‌توانم آن را در ذهنم تجسم کنم. حین مطالعه تصور می‌کنم که در حال خرید از آنجا هستم و این واقعاً لذت بخش است.» - وون وو عضو گروه کی‌پاپِ سونتین

چرا باید رمان رویافروشی دالرگات را بخوانیم؟

رویافروشی دالرگات برای طرفداران رئالیسم جادویی و مجموعه کتاب‌های «پیش از آن‌که قهوه‌ات سرد شود»، یک کتاب خواندنی و یک فانتزی رویایی است. این کتاب داستانی گیرا و دلنشین است که حس جادویی ماندگاری را در ذهن خوانندگان به جا می‌گذارد. این کتاب با فروش بیش از یک میلیون نسخه در جهان، پیشنهاد ویژه به کسانی است که از واقعیتِ زندگی روزمره‌ٔ خود خسته‌ شده‌اند.

خلاصهٔ رمان رویافروشی دالرگات:

چه می‌شد اگر فروشگاهی وجود داشت که رویا می‌فروخت؟ چه رویایی در سر داشتید؟ کدام رویا را می‌خریدید؟ و وقتی به رویای‌تان می‌رسیدید و از خواب بیدار می‌شدید، تبدیل به چه کسی می‌شدید؟ در شهری اسرارآمیز که در ناخودآگاه جمعی مردم پنهان شده است، یک فروشگاه بزرگ وجود دارد که رویا می‌فروشد. روز و شب، بازدیدکنندگان انسانی و حتی حیوانات پس از خواب یا حتی چُرتی کوچک، وارد رویافروشی دالرگات می‌شوند و برای خرید آخرین ماجراجویی خود به این فروشگاه سر می‌زنند. هر طبقه رویایی از نوعی خاص دارد: خاطرات کودکی، رویاهای غذایی، اسکیت روی یخ، رویای مشهور شدن. رویای پرواز همیشه پرفروش‌ترین رویا است و حتی برخی به دنبال رویای دیدن عزیزان‌شان هستند که مُرده‌اند. می‌توانید هر رویایی دوست دارید در این فروشگاه پیدا کنید، پرواز کنید، به‌جای شخص دیگری زندگی کنید و حتی یک روز را با سلبریتی مورد علاقهٔ خود بگذرانید و با موجوداتی عجیب و متفاوت آشنا شوید. برای پِنی که تازه در این فروشگاه استخدام شده است، کار در دالرگات فرصتی است که تمام عمر به دنبالش بود. زمانی که متوجهٔ سازوکار این دنیای عجیب‌وغریب می‌شود هم‌زمان با گروهی از شخصیت‌های فراموش‌نشدنی از جمله دالرگات مالک پرزرق‌وبرق و عاقل این فروشگاه، یک طراح رویاهای معروف و یک تولیدکنندهٔ کابوس نیز آشنا می‌شود.

اگر از خواندن کتاب رویافروشی دالرگات لذت بردید، از مطالعۀ کتاب‌های زیر نیز لذت خواهید برد:

• کتاب مغازه جادویی اثر جیمز آر دوتی جراح مغز و اعصاب است. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا است و گروه کی‌پاپ بی‌تی‌اِس نیز خواندن آن را به همه توصیه کردند. این کتاب داستان زندگی و کودکی خودِ نویسنده است که با ورود به یک مغازۀ جادویی و یاد گرفتن مراقبه زندگی و آینده‌اش دگرگون شد.

• کتاب چطور زندگی میکنید داستان زندگی پسری مدرسه‌ای است که در ژاپن و پیش از وقوع جنگ جهانی زندگی می‌کند و سعی دارد با زورگویی مقابله کند. قهرمان این داستان به شما شجاعت را نشان می‌دهد و نویسنده در این کتاب بزدلی، طبقات اجتماعی و اخلاقیات پرداخته است.

• کتاب معجزههای خواربارفروشی نامیا اثر کیگو هایگاشینو نویسندۀ مشهور ژاپنی است. این کتاب در ژانر فانتزی و رئالیسم جادویی نوشته شده و داستان سه دزد است که برای فرار وارد یک خواربارفروشی می‌شوند، خواربارفروشی‌ای جادویی که به دغدغه‌های مردم پاسخ می‌دهد. مردم هر شب نامه‌هایشان را به داخل این مغازۀ مرموز می‌اندازند و منتظر جواب می‌مانند. اما نمی‌دانند که جواب برخی از این نامه‌ها را حالا این سه پسر دزد می‌دهند.

• کتاب پیش از آنکه قهوهات سرد شود اثر توشیکازو کاواگوچی نویسندهٔ ژاپنی است. ابن کتاب داستان یک کافهٔ زیرزمینی است که انسان‌ها به سفر در زمان اما با شرایطی خاص می‌برد.  اما این سفر از آن دست سفرهای رایجی نیست که در کتاب ها می خوانید یا در فیلم ها می بینید؛ نه. برای سفر در زمان در این کافه باید از قوانین خاصی پیروی کنید.

دربارۀ لی می‌یه‌: نویسندهٔ کره‌ای

رويافروشي دالرگات

لی می‌یه در 1990 در بوسان به دنیا آمد. پس از فارغ‌التحصیلی از دانشکدهٔ علوم و مهندسی دانشگاه ملی بوسان، به عنوان مهندس مشغول کار در شرکت سامسونگ شد. اولین رمان او رویافروشی دالرگات است، که از طریق سرمایه‌گذاری جمعی در سال 2020 منتشر شد و تحسین بسیاری از منتقدان را برانگیخت.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مهسا عبدی
    • 0

    من فکر میکنم خواب و رویا مثل ویرگولیه که خدا به دقت طراحی کرده و وسط

عیدی