30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
10 دقیقه سرسختی ذهنی در ورزش

10 دقیقه سرسختی ذهنی در ورزش

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
2

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب 10 دقیقه سرسختی ذهنی در ورزش

انتشارات حتمی منتشر کرد:
کتاب 10 دقیقه سرسختی ذهنی تألیف جیسون سلک و با ترجمه محسن پورمنتی و مجتبی دهستانی اردکانی و با ویراستاری علمی دکتر محمد خبیری در 200 صفحه مصور در قطع وزیری ، چاپ از سوی انتشارات حتمی به بازار نشر عرضه شده است. امروزه مقالات، کتب و جزوات روانشناسی ورزشی نسبت به سالهای پیش رشد چشمگیری داشته اند و دانشجویان علاقه مند به این رشتة علمی به شدت در حال افزایش می باشند. خوشبختانه دسترسی به منابع علمی روانشناسی ورزشی نسبت به سالهای پیش به مراتب سادهتر شدهاند.
از طرف دیگر ورزشکاران و مربیان رفته رفته با جایگاه روانشناسی ورزشی در ارتقاء عملکرد ورزشی بیشتر آشنا میشوند و در واقع احساس نیاز به مهارتهای ذهنی و مشاوره های فردی و گروهی به مراتب نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است.
نکته قابل تأمل اینکه هنوز روانشناسی ورزش نتوانسته نقش غالبی در ارتقاء عملکرد ورزشی ورزشکاران کشورمان داشته باشد. این مسئله از دو بعد قابل بررسی است؛ اول اینکه، منابع علمی بیش از اینکه بتواند در راه ارتقاء عملکرد مربیان و ورزشکاران مورد استفاده قرار گیرد، در خدمت اساتید و دانشجویان رشتة روانشناسی ورزشی و در راستای رشد و پیشرفت ابعاد علمی قرار گرفته است. دوم اینکه، مربیان و ورزشکاران همواره به دنبال راههای میانبر و کوتاه برای رسیدن به اوج عملکردشان هستند، که این مسئله باعث شده تا خواستههای روانی خودشان را بدون فوت وقت در کوتاهترین زمان طرح کرده و به نتیجه برسانند.
با توجه به مطالب فوق به نظر میرسد که شاید بتوان با مروری بر منابع موجود در زمینة روانشناسی ورزشی در سایر مجامع علمی، این مشکل را کاهش داد. بنابراین مترجمین برای کاهش این مشکل، کتاب سرسختی ده دقیقه ای را که یکی از پر فروشترین کتابهای روانشناسی ورزشی است، انتخاب کرده اند.
این کتاب دارای دستورالعمل های ساده همراه با مصادیق عملی در ورزش های مختلف و نیز پاسخ به سؤالات عینی ورزشکاران است. کتاب حاضر کاملاً کاربردی است و به وسیلة آن میتوان رابطة بین مشاوران مهارتهای ذهنی و مربیان و ورزشکاران را تسهیل کرد و آنها را به نتایج هر چه سریعتر سوق داد. سرسختی ده دقیقه ای در واقع استعدادها و تواناییهای ورزشکاران را به نتیجه ای که به دنبالش هستند پیوند میدهد و چیزی است که همة نیروهای ورزشکار را در کنار هم جمع میکند.
هنگامیکه ورزشکار نمیداند چگونه توانایی بدنیاش را برای کسب موفقیت کنترل و آماده کند، این تواناییها تبدیل به مانعی در برابرش میشوند و او را از نتیجه دلخواه باز میدارند، و سرسختی ذهنی بهسادگی میتواند این مشکل را از پیش رو بردارد. ورزشکاران بارها با این مشکل روبرو بودهاند که ضربان قلبشان هنگام رقابت و مسابقه سریعتر از زمان تمرین میزند و با توجه به اینکه در این موقعیتها انگیختگی در سطح بالایی قرار دارد، عملکرد به شدت افت خواهد کرد. سرسختی ذهنی ده دقیقه ای اینگونه میتواند مشکلات را از پیش روی ورزشکاران و مربیان بردارد و آنها را به اوج عملکردشان برساند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی