شاگرد شفاگر

(0)

2,940,000ریال

2,646,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
31

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شاگرد شفاگر

انتشارات مهر اندیش منتشر کرد:
شاگرد شفاگر داستان دختری به‌نام رُز را روایت می‌کند که شفاگرِ قلعۀ هاگِنهایم او را به‌عنوان کارآموز و دستیار خود برگزیده است. رُز که دختر مردی هیزم‌شکن است باید این فرصت را دریابد تا خودش را ثابت کند. برای او شکست به‌معنای بازگشت به خانه و ازدواج اجباری با یکی از خواستگاران پیری‌ست که مادرش برایش در نظر گرفته است. اما وقتی لُرد هامْلین، پسر بزرگ دوک، مجروح می‌شود، این رُز است که باید زخم او را مداوا کند. زمانی که برای التیام زخم لُرد جوان تلاش می‌کند، حسی را تجربه می‌کند که پیش‌تر هرگز حس نکرده است. اما عاشق شدن ممنوع است، چراکه لُرد هامْلین با دختر جوان دوکی پیمان نامزدی بسته است که از دست جادوگری اهریمنی در مخفیگاه به‌سر می‌برد. رُز که اکنون در زندگی‌اش دچار سردرگمی شده، ناچار است نخستین قدم را برای کشف سرنوشتش بردارد.

این کتاب، از سوی خوانندگان، جایزۀ ملیِ برترین جلد نخست از یک مجموعه را از آن خود کرده است.

دربارۀ نویسنده
ملانی دیکِرسون زاده و ساکن آلاباما، نویسندۀ موفق آثار تاریخی و عاشقانه‌ای است که در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز قرار دارند و برندۀ جوایز متعددی شده‌اند. علاقۀ او به داستان‌نویسی به دوران دبیرستانش بازمی‌گردد، اما زمانی که به کالج رفت، نوشتن و حتی خواندن کتاب‌های داستانی را کنار گذاشت، تا اینکه سرانجام پس از پانزده سال، به قول خودش خدا به او کمک می‌کند تا به سراغ علاقۀ دیرینه‌اش یعنی داستان‌سرایی بازگردد.

شاگرد شفاگر، نخستین رمان بلند دیکِرسون، در سال 2010 به چاپ رسید. این رمان جلد اول مجموعه‌ای از داستان‌هایی دربارۀ قرون‌وسطی است. دیکِرسون بازار خیالی شهر هاگِنهایم در این کتاب را با الهام از شهر هیلدسهایم آلمان نوشته که در سال 1992 شش هفته را در آنجا سپری کرده است.

دیکِرسون بیش از سی کتاب نوشته است و اکنون با همسرش در شمال آلاباما زندگی می‌کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی