دختر بد خوب

(0)
نویسنده:

2,590,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
186

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دختر بد خوب

انتشارات نون منتشر کرد:
آلیس فینی ،نویسنده بریتانیایی پیش از آنکه به رمان نویسی روی بیاورد تهیه کننده و خبرنگار شبکه بی بی سی در حوزه های سرگرمی و هنر بود در میان آثار او رمان سنگ کاغذ قیچی موفقیت چشمگیری به دست آورد و به زبان های متعدد ترجمه شد.
بعضی اوقات اتفاقات بد برای افراد خوب می افتند در نتیجه افراد خوب مجبور به انجام کارهای بد میشوند. بیست سال پس از ربوده شدن یک نوزاد از کالسکه زنی در خانه سالمندان به
قتل میرسد. این دو اتفاق به نوعی به هم مرتبط اند و در این میان یک دختر بد خوب ممکن است کلید کشف حقیقت باشد. ادیت در هشتاد سالگی در خانه سالمندان است اما در حال برنامه ریزی برای فرار از آنجاست پیشنس که در آنجا نظافتچی است از لحاظ عاطفی با ادیت ارتباط برقرار میکند اما او تقریبا دربارۀ همه چیز به ادیت دروغ میگوید کلیو دختر ادیت هم با مادرش صحبت نمی کند و در گیرودار کارهای خودش است با هر دلیلی برای بی اعتمادی به یکدیگر زنان باید معمایی را با سه مظنون دو قتل و یک قربانی حل کنند اگر این کار را انجام دهند ممکن است تازه بفهمند چه اتفاقی برای نوزاد ناپدید شده و مادری که او را از دست داده افتاده است و ارتباطاتی را کشف کنند که آنها را به هم پیوند میدهد. نشر نون پیش از این رمانهای سنگ کاغذ قیچی و همیشه یک نفر دروغ می گوید را از این نویسنده منتشر کرده که با استقبال کم نظیری از سوی مخاطبان فارسی زبان روبه رو شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی