30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
گرتا جیمز شکست ناپذیر

گرتا جیمز شکست ناپذیر

(0)

2,300,000ریال

2,070,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
11

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب گرتا جیمز شکست ناپذیر

انتشارات امید سخن منتشر کرد:
گرتا جیمز، درست پس از مرگ مادرش، اولین و وفادارترین طرفدار او و چند هفته قبل از انتشار آلبوم دوم سرنوشت سازش، روی صحنه فرومی ریزد. ویدئوی آن به سرعت در فضای مجازی پخش می شود و او دیگر اجرا نمی کند، حرفه اش ناگهان به خطر می افتد؛ همان خطری که پدرش، کنراد همیشه پیش بینی می کرد.
ماه ها بعد، گرتا که هنوز دل شکسته و کاملاً آشفته است، با اکراه موافقت می کند که کنراد را در سفر دریایی آلاسکا که والدینش برای جشن چهلمین سالگرد ازدواج خود رزرو کرده بودند همراهی کند. این سفر می تواند آخرین فرصت آن ها برای التیام زخم های قدیمی در پی فقدانی مشترک باشد. اما این سفر برای هر دوی آن ها و برای بن وایلدر، نویسنده جذابی که با یک تحول بزرگ در زندگی خود دست و پنجه نرم می کند، سفری آگاهی بخش نیز خواهد بود. در حالی که گرتا برای بازیابی اعتماد به نفس خود تلاش می کند و بن با آیندهای نامعلوم روبرو می شود، آن ها خود را مجذوب و متکی به یکدیگر می بینند.
گرتا در دور از انتظارترین مکان ممکن، در دریا، دور از سالن های اجرای شلوغی که معمولاً در آن ها اجرا می کند و در گستره خیره کننده آلاسکا باید درباره ادامه مسیر خود و چگونگی بازیابی صدایش تصمیم گیری کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی