سه جرم کیهانی
تخفیف

%10

سه جرم کیهانی (3)(پایان مرگ)

(0)
نویسنده:

7,800,000ریال

7,020,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
105

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سه جرم کیهانی

انتشارات تندیس منتشر کرد:
با «سه جرم کیهانی»، خوانندگان اولین شانس خود را برای تجربه «سه‌گانۀ سه جرم کیهانی» برندۀ چندین جایزه و پرفروش‌ترین اثر محبوب‌ترین نویسندۀ علمی‌تخیلی چین، سیکسین لیو، داشتند. «سه جرم کیهانی» با استقبالی زیاد از جمله پوشش در نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال منتشر شد. همچنین به عنوان فینالیست جایزه نبیولا انتخاب شد، و این اولین رمان ترجمه شده است که پس از «شهرهای نامرئی» ایتالو کالوینو در سال ۱۹۷۶ نامزد دریافت جایزه بزرگ SF شده است. با «پایان مرگ» اکنون این سه‌گانۀ حماسی به پایان می‌رسد.

نیم قرن پس از نبرد روز قیامت، تعادل ناآرام بازدارندگی جنگل تاریک، مهاجمان تریسولاران را از خود دور نگه‌می‌دارد. زمین به دلیل تزریق دانش تریسولاران از رونق بی‌سابقه‌ای برخوردار است. با پیشرفت روزافزون علم بشر و پذیرفتن فرهنگ زمین توسط تریسولاران، به نظر می‌رسد که این دو تمدن به زودی قادر خواهند بود به صورت مسالمت‌آمیز و بدون تهدیدِ وحشتناکِ نابودیِ تضمین شدۀ متقابل، به صورت مسالمت‌آمیز زندگی کنند. اما صلح بشریت را به موجوداتی از خودراضی نیز تبدیل کرده است.

چنگ شین، مهندس هوافضا از اوایل قرن بیست و یکم، در این عصر جدید از خواب زمستانی بیدار می‌شود. او با دانش خود برنامه‌ای را به ارمغان می‌آورد که از آغاز بحران سه خورشیدی به مدتی طولانی فراموش شده است، و حضور او ممکن است تعادل ظریف بین دو جهان را برهم زند. آیا بشریت به ستاره‌ها خواهند رسید یا در گهوارۀ خود خواهند مرد؟
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی