30بوک
کتاب عمومی
سیاست
عمومی
مسئله وظیفه سیاسی

مسئله وظیفه سیاسی (پژواک)

(3)
نویسنده:

1,650,000ریال

1,485,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
266

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مسئله وظیفه سیاسی

انتشارات اختران منتشر کرد:
معمولاً فرض بر این است که در دموکراسی های لیبرال پیوندی از وظیفه ی سیاسی میان شهروندان و دولت وجود دارد. برهان اصلی و جدال برانگیز این کتاب این است که وظیفه ی سیاسی در دولت لیبرال دموکراتیک مسئله ای لاینحل را تشکیل می دهد. استدلال می شود که این مسئله را فقط چهارچوب نظام دموکراتیک مشارکتی می توان حل کرد.
کرول پیتمن از طریق ارائه ی ارزیابی ای کلی از تئورهای لیبرالی و تفسیر تمام مباحث آشنا درباره ی وظیفه ی سیاسی و رضایت دادن به این نتیجه می رسد. در این کتاب جدال جاری درباره ی «دموکراسی» و وظیفه ی سیاسی در پرتو بحث فلسفی و همچنین شواهد تجربی پژوهش های علوم سیاسی به نحوی کامل مورد بحث قرار گرفته اند.
این کتاب نخستین بار در سال 1979 انتشار یافت. در چاپ جدید، فصل مهم جدیدی که به روشن تر کردن موضوعات مرکزی کتاب کمک می کند، به آن اضافه شده است.
خانم کرول پیمن، متولد 1940 در ناحیهی ساسِکس در انگلستان، مدافع حقوق زنان و تئوریسین علوم سیاسی است. او دکترای فلسفه از دانشگاه آکسفورد دارد. پروفسور پیتمن از سال 1990 در بخش علوم سیاسی در دانشگاه کالیفرنیا به تدریس مشغول است. در سال 2007 خانم پیتمن به عنوان همکار در آکادمی بریتانیا برگزیده شد. پروفسور پیتمن از سال 2010 تا 2011 رئیس انجمن علوم سیاسی آمریکا بود. ایشان همچنین در کالج پژوهش های اروپایی در دانشگاه کاردیف استاد افتخاری است. به خانم کرول پیتمن در سال 2012 جایزه ی یونان اسکایت در علوم سیاسی اعطا شد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی