30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
راهنمای حمایت مالی در ورزش

راهنمای حمایت مالی در ورزش

(0)

990,000ریال

891,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب راهنمای حمایت مالی در ورزش

انتشارات حتمی منتشر کرد:
کتاب راهنمای حمایت مالی در ورزش ، خواننده را با مبانی ابتدایی حمایت آشنا می‌کند. این کتاب، با معرفی حمایت ورزشی شروع شده و مروری بر عامل‌های مهم در تصمیم‌گیری و مدیریت حمایت ورزشی دارد. ادامه‌ی مباحث این کتاب با زبانی ساده، روش جذب حامی مالی، مذاکرات مربوط به قرارداد و اجرای حمایت را گام به گام توضیح می‌دهد. این کتاب به عنوان راهنمایی برای باشگاه‌ها، مسئولین تیم‌ها و سازمان‌های ورزشی محسوب می‌شود و تلاش دارد تا در تدوین برنامه‌های بازاریابی آنها مفید واقع شود. امید است این مجلد در طرح‌های بازاریابی مدیران و دستندرکاران ورزشی نقش موثری داشته باشد. بی‌شک هیچ‌کاری بی‌نقص نیست و ما از شما خوانندگان اهل فن و با تجربه در افزایش کیفیت این کتاب یاری می‌خواهیم.



ورزش دارای پتانسیل درآمد ثابت شده‌ای به عنوان ابزار بازاریابی است و حمایت، حوزه‌ای با ارزش در مفهوم بازاریابی و یکی از محورهای بازاریابی ورزشی محسوب می‌شود. شواهد نشان می‌دهد که اکثر سازمان‌ها قصد دارند حضور خود را در حمایت‌ها گسترش دهند . حمایت، نشان دهنده یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌های چشمگیر بازاریابی در دهه‌های اخیر و صنعتی چندین بیلیون دلاری است.
حمایت ورزشی یکی از با ارزش‌ترین شیوه‌هایی است که شرکت‌ها می‌توانند به اهداف بازاریابی دست‌یافته و ارتباط اثربخش خویش را با مشتری حفظ کنند. حمایت برای حامیان مالی فرصتی را فراهم می‌کند تا تولیدات و خدماتشان را در محل مسابقات عرضه کنند تا از این طریق فروش خود را افزایش داده و یک رابطه خوب با مشتری برقرار نمایند.حمایت یکی از شیوه‌های سرمایه‌گذاری در ورزش است که در سایه آن رویدادهای سازماندهی شده مورد حمایت مالی یا غیرنقدی قرار می‌گیرند .
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی