30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
فیزیولوژی و متابولیسم سلولی فعالیت ورزشی

فیزیولوژی و متابولیسم سلولی فعالیت ورزشی

(0)
نویسنده:

1,890,000ریال

1,701,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فیزیولوژی و متابولیسم سلولی فعالیت ورزشی

انتشارات حتمی منتشر کرد:
فیزیولوژی و متابولیسم سلولی فعالیت بدنی دربرگیرنده‌­ی حوزه‌­های گوناگون دانش از جمله تکامل است. بی تحرکی بدنی یکی از دلایل مرگ و میر در کشورهای صنعتی است. بر همین اساس، پژوهش‌های بسیار خوبی برای بررسی تنظیم فیزیولوژی و انقباض عضله تدوین شده است. در کتاب فیزیولوژی و متابولیسم فعالیت ورزشی، این موضوعات به طور ویژه به روز رسانی شده و گسترش یافته ‌اند.
هدف کتاب فیزیولوژی و متابولیسم فعالیت ورزشی تفسیر مبانی و ارایه یک پایه‌­ی علمی پیشرفته‌­ی فیزیولوژی سلولی عضلات اسکلتی است. اطلاعات پایه شامل مروری بر ریخت شناسی (مورفولوژی)، بیوشیمی، زیست شناسی مولکولی و فیزیولوژی سلول عضله با تاکید ویژه بر غشای سلولی، متابولیسم انرژی و انقباض عضلانی می‌ باشد.
به طور ویژه، نوآوری­‌های این کتاب عبارت­‌اند از فصل‌­های شامل روش­‌شناسی مطالعات –تهاجمی (نمونه برداری سوزنی عضله) و غیرتهاجمی (NMR، طیف‌­سنجی و الگوسازی مبتنی بر ریاضیات)- مربوط به متابولیسم و فیزیولوژی درون سلولی. یک فصل ویژه نکته‌­های پژوهشی نوینی در حوزه‌­ی علوم ورزشی به نام امکان سنجی ارتباط پلی مورفیسم DNA ویژه و عملکرد ورزشی ارایه می‌کند. محیط بسیار کوچک یک سلول انقباضی برای بررسی وضعیت تغذیه‌­ای بسیار مناسب است. به همین دلیل، فصلی در خصوص تغذیه سلولی و موضوعات وابسته ارایه شده است. در بسیاری از کشورها، تمرین ورزشی برای پیش­گیری و درمان بسیاری از بیماری‌های مزمن پیشنهاد می‌شود. افزون بر این، فعالیت بدنی اضافی ممکن است دلیل مشکلات مرتبط با تندرستی باشد. سازوکار اصلی تشریح کننده‌­ی هردو اثر (مثبت و منفی)، التهاب می‌­باشد که در یک فصل به آن پرداخته شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی