30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
فیزیولوژی ورزشی

فیزیولوژی ورزشی (تلفیق نظر وعمل2)

(0)

3,990,000ریال

3,591,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فیزیولوژی ورزشی

انتشارات حتمی منتشر کرد:
همراهان همیشگی به یاد دارند در پیش­گفتار جلد اول کتاب فیزیولوژی ورزشی تلفیق نظر و عمل 2 یاد آور شدیم که این اثر ترجمه‌ای است از متن اصلی Exercise Physiology (Integrating Theory and Application) که معادل فارسی «فیزیولوژی ورزشی تلفیق نظر و عمل» برای آن انتخاب شد. پس از جلد اول، اکنون جلد دوم که با مدتی تاخیر مواجه شد، پیش روی شما است و منتظر ورق زدن و خواندن.
3. گاه آوازه یک ترجمه به نوشته‌­های آن است و گاه به نام آشنایی نویسنده آن و گاه به محتوای سرشار از مطالب علمی و استوار آن. به جرأت می­‌گویم کتاب فیزیولوژی ورزشی تلفیق نظر و عمل 2 این هر سه ویژگی را یک جا در خود دارد. قلم روان و سبک نگارش مولفان در کنار محتوای علمی قوی، مفاهیم پیچیده را ساده می­‌کند و ارائه آن را به محضر خوانندگان آسان.

سبک نگارش این کتاب با جمله‌­بندی­‌های سلیس به گونه­‌ای تلفیق شده است که خواننده بیش از آنکه احساس کند متنی علمی را می‌‌خواند، به این نتیجه می­‌رسد که داستانی شیوا را هر چند شامل مفاهیم علمی، از چشم می­‌گذراند. بنابراین، دیگران به گفتارش اعتماد می‌­کنند. به نظر می­‌رسد مولفان این کتاب این پند فرزانگان کهن را به جان شنیده­‌اند «اگر می­‌خواهید همه چیز از آن شما باشد، هیچ نخواهید سخنانی بی‌­معنا بر زبان برانید».
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی