بزرگراه میلیونرها

بزرگراه میلیونرها

(1)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
840

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بزرگراه میلیونرها

نشر اندیشه رشد منتشر کرد:
نویسنده در این کتاب حقیقت را در مورد حرف‌های بیهوده و بی‌ارزش بیان می‌نماید و ما را به سمت مسیر صحیح موفقیت هدایت می‌‌کند. این کتاب مانند یک بیدارباش نظامی عمل می‌کند و باید بدانید که برخی از حرف‌های مشاوران مالی صرفا برای کسب منفعت شخصی آنها می‌باشد.
صادقانه این جمله را به شما می‌‌گویم که اگر هم‌اکنون فردی ثروتمند هستید، یا در آستانه‌ی ورشکستگی قرار دارید، باید بدانید که این کتاب می‌‌تواند زندگی شما را تغییر دهد.
این کتاب مسیر سریع برای میلیونرشدن را به شما نشان می‌دهد. مسیری کوتاه و اثبات‌شده که با کمک آن می‌توانید به جای رسیدن به ثروت در پیری خیلی زودتر ثروتمند شوید. باید بدانید که اکثر مشاوران مالی مغز شما را شستشو داده‌اند و رویاهای شما را از بین برده‌اند. آنها تفکر بغرنج «آهسته ثروتمند شوید!» را به شما القاء کرده‌اند. تفکری مبتنی بر طرحهای ابتدایی همچون بازار سهام، بازارهای شغلی و ... که شما را در دوران پیری ثروتمند می‌کند. لاین خود را عوض کنید و در لاین سرعت حرکت کنید تا رویاهای خود را به واقعیت تبدیل نمایید.
فروشگاه اینترنتی ۳۰بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

معرفی کتاب بزرگراه میلیونرها اثر ام جی دیمارکو

امتیاز در گودریدز: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

بزرگراه میلیونرها از سایت گودریدز امتیاز 4.3 از 5 را دریافت کرده است.

امتیاز در آمازون: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

بزرگراه میلیونرها از سایت آمازون امتیاز 4.7 از 5 را دریافت کرده است.

معرفی کتاب بزرگراه میلیونرها:

بزرگراه میلیونرها کتابی از ام جی دیمارکو نویسنده و کارآفرین موفق، در سال 2011 منتشر شد. این کتاب خیلی زود تبدیل به پرفروش‌ترین کتاب سال در حوزه آثار مدیریت شد. بزرگراه میلیونرها یک راهنما برای کسانی است که دوست دارند در بازه زمانی مشخص و با برنامه‌ریزی‌های مناسب، به ثروت برسند. نویسنده در این کتاب بر اهمیت کارآفرینی تأکید می‌کند. توصیه‌های عملی دیمارکو می‌توانید کسب‌وکاری موفق به راه بیندازید یا باعث رشد آن شوید.

چرا باید کتاب بزرگراه میلیونرها را بخوانیم؟

شما با خواندن این کتاب می‌توانید به اندازهٔ سال‌ها تحصیل در زمینهٔ مدیریت و کسب‌وکار اطلاعات به دست بیاورید. اگر می‌خواهید رمز ثروت‌شدن را کشف کنید و اگر رسیدن به ثروت برای‌تان مانند رؤیایی دست‌نیافتنی است حتماً این کتاب را بخوانید.

تحلیلی بر کتاب بزرگراه میلیونرها‌:

آیا نقشهٔ شما هم برای رسیدن به ثروت این است؟ از یک دانشگاه خوب فارغ‌التحصیل شوید، یک شغل خوب پیدا کنید، 10 درصد از حقوق‌تان را پس‌انداز کنید، یک ماشین دست دوم بخرید، اشتراک‌های‌تان را لغو کنید و پول‌تان را خرج نوشیدنی‌های گران قیمت نکنید تا بتوانید ذره‌ذره پس‌انداز کنید بلکه بتوانید در پیری بازنشسته شوید و کمی پول داشته باشید؟ از زمانی که به‌قدر کافی بزرگ شدید تا بتوانید سرکار بروید، همه با این راهنمایی شما را گمراه کرده‌اند و به شما گفته‌اند با اعتماد کورکورانه به بازارهای غیرقابل کنترل و غیرقابل پیش‌بینی مانند بازار مسکن، بازار سهام و بازار کار می‌توان به ثروت رسید. واقعیت این است که این راهی که شما پیش گرفته‌اید، یک لاین آهسته است و تنها یک راه رؤیایی دست‌نیافتنی است. اما ام جی دیمارکو معتقد است اگر لاین خود را عوض کنید و وارد بزرگراه شوید و با سرعت برانید، می‌توانید زندگی‌تان را تغییر دهید و دریابید که چگونه می‌توان یک عمر ثروتمند زندگی کرد.

در کتاب بزرگراه میلیونرها چه می‌خوانید؟

ام جی دیمارکو در کتاب بزرگراه میلیونرها به شما نشان می‌دهد که سه نوع آدم در دنیا وجود دارد. دستهٔ اول در پیاده‌رو پیش می‌روند، دستهٔ دوم در لاین‌های آهسته و دستهٔ سوم در لاین‌های تندرو جلو می‌روند. او از شما می‌خواهد برای این‌که بفهمید کدام یک هستید، این سؤالات را از خود بپرسید: 
• آیا بیشتر پول خود را به محض به‌دست‌آوردن خرج می‌کنید؟ 
• آیا در زندگی خود به‌شدت بدهکار هستید؟ 
• آیا آینده‌تان به شانس، قمارهای پرخطر یا کمک‌های دیگران بستگی دارد؟ 

اگر چنین است پس شما در پیاده‌رو هستید. دیمارکو می‌گوید این رایج‌ترین ذهنیت مردم در مورد پول و زندگی است و اگر شما هم در این مسیر قرار دارید باید عادت‌های‌تان را تغییر دهید. اگر شغلی ثابت دارید و ذره‌ذره پس‌انداز می‌کنید و سعی می‌کنید در بازارهای مالی سرمایه‌گذاری کنید، آن‌وقت شما در لاین‌های آهسته حرکت می‌کنید و این روشی است که اکثر کتاب‌های مالی تجویز می‌کنند اما در واقعیت این مسیر خطرناک و غیرقابل اعتماد است. نکته این است که هر یک از این مسیرها مانند یک نقشهٔ راه هستند و مانند تمام نقشه‌ها به مقاصدی قابل پیش‌بینی منتهی می‌شوند. دیمارکو که خودش طی سال‌ها توانست میلیون‌ها دلار ثروت به‌دست بیاورد، در کتاب بزرگراه میلیونرها به شما نشان می‌دهد که اگر می‌خواهید کسب‌وکار خود را به راه بیندازید و طی مدت زمانی به ثروت برسید باید مسیر خود را تغییر دهید و وارد لاین تندرو شوید و کسب‌وکاری را به راه بیندازید که در زمانی کوتاه به موفقیت برسد.

همچنین در این کتاب می‌خوانید:

• چرا ثروتمندشدن در زمان پیری ارزشی ندارد؟
• چرا برخی کتاب‌های موفقیت در حوزه مالی و ثروت‌اندوزی، به جای شما، نویسنده را ثروتمند می‌کند؟
• در حال حاضر چگونه می‌توانید علی‌رغم بی‌پولی و شکست، احساس ثروتمندی نمایید؟
• دستور‌العمل ثروت آفرینی چیست و چگونه می‌توانید درآمدهای بالا ایجاد نمایید؟
• دلیل اصلی فقر چیست؟ و شما چگونه باید شروع کنید و چگونه زندگی خود را تغییر دهید؟
• چگونه می‌توانید سود خالص 400 درصدی ایجاد نمایید؟
• چرا تاریخ انقضای جملاتی همچون «علاقه‌ات را دنبال کن!»، «آنچه را دوست داری انجام بده!» و دیگر جملات انگیزشی شبیه این گذشته است؟

فهرست مطالب کتابِ بزرگراه میلیونرها

بخش اول: ثروتمند شدن بر روی ویلچر
بخش دوم: ثروت یک مسیر نیست، بلکه یک سفر در مسیرهاست.
بخش سوم: مسیری که غالبا پیموده می شود؛ مسیر پیاده روندگان است!
بخش چهارم: متوسط بودن،  نقشه راه لاین آهسته
بخش پنجم: ثروت؛ نقشه راه لاین تندرو
بخش ششم: ابزار شما برای رسیدن به ثروت خودتان هستید
بخش هفتم: راههای دستیابی به ثروت
بخش هشتم: سرعت شما؛ به ثروت خود شتاب دهید.

اگر از خواندن کتاب بزرگراه میلیونرها لذت بردید، از مطالعۀ کتاب‌های زیر نیز لذت خواهید برد:

• کتاب قانون 10 برابری اثر گرانت کاردون نویسندهٔ پرفروش نیویورک تایمز است. او در این کتاب از قانون ۱۰ برابر می‌گوید و به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید با کمک این قانون فرصت‌هایی بی‌نظیر را به چنگ بیاورید و از قلمرو آسودگی خود پا را فراتر بگذارید و به موفقیت‌های نامحدود برسید.

• کتاب شرکتها به دنبال مدیر هستند اثر هنری مینتزبرگ استاد و دانشمند رشتهٔ مدیریت است. این کتاب دربارهٔ رشتهٔ مدیریت است و نویسنده در این کتاب از روش‌های آموزش مدیریت می‌گوید و این سؤال را مطرح می‌کند که آیا دانشجویان و فارغ‌التحصیلان این رشته می‌توانند اثربخشی و کارایی لازم را در شرکت‌ها داشته باشند.

• کتاب تفکر عصر جدید اثر جوئل اوستین کشیش و سخنران مشهور آمریکایی است. او در این کتاب از شما می‌خواهد اشتباهات گذشتهٔ خود را فراموش کنید تا بتوانید به پیروی و شادکامی برسید. او در این کتاب به شما نشان می‌دهد که چطور نباید خود را محدود به تحصیلات، نوع تربیت یا موقعیت فعلی‌تان کنید و بتوانید به مراتب بالاتری در زندگی دست یابید.

دربارۀ ام جی دیمارکو‌: کارآفرین موفق آمریکایی

بزرگراه ميليونرها

ام جی دیمارکو نویسندهٔ کتاب بزرگراه میلیونرها نزدیک به 30 سال کارآفرینی کرده و از این طریق میلیون‌ها سود برده است. او همچنین نویسنده‌ای پرفروش است که کتاب‌هایش تاکنون به بیش از 25 زبان زندهٔ دنیا ترجمه شده‌اند. او در سال 2022 «گولسومو» را بنیان نهاد؛ گولسومو یک سیستم هدف‌گذاری و بهره‌وری منحصربه‌فرد بر اساس استراتژی 10/5/1 که خودش این استراتژی را ابداع کرده است. او مالک انتشارات «وایپریون» است که کتاب‌هایی را در زمینهٔ مدیریت منتشر می‌کنند. او همچنین بنیانگذار یکی از پربازدیدترین جوامع کارآفرینی در وب است که نزدیک به هشتادهزار عضو دارد و یکی از مقاصد برتر وب برای بحث‌های تجاری کارآفرینی «بزرگراه میلیونرها» است. او پیش از ورود به دنیای نویسندگی و کارآفرینی بین سال‌های 1997 تا 2007 مدیرعامل شرکت لیموز بود؛ یک شرکت جهانی حمل‌‌ونقل زمینی که او توانست آن را تنها با چند کارمند به یک شرکت سودآور میلیون‌دلاری تبدیل کند. او در حال حاضر در کوهپایه‌های زیبای آلپاین، در یوتا زندگی می‌کند.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی