30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ذهن و روح
شکلات برای قلب مادران
شکلات برای قلب مادران
تخفیف

%10

شکلات برای قلب مادران

(1)
نویسنده:

659,000ریال

593,100 ریال

دفعات مشاهده کتاب
173

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شکلات برای قلب مادران

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد:
مادرها همه این کار را می کنند، آنها آموزش می دهند، گوش می دهند، راهنمایی و محافظت می کنند. آنها ما را از طوفانهای ناخواسته زندگی حفظ می کنند، ما را به دنیای بلوغ رهنمون می سازند و می دانند چه وقتی ما را از آشیانه به بیرون هل بدهند. حالا آفریننده و نویسنده سری شکلات، مادری را جشن می گیرد و آن را گرامی می دارد، طوری که هر زن و مادر و دختر و خواهری یا دوستی صمیمی عاشق آن خواهد شد.
در اینجا داستانهای حقیقی زیادی وجود دارد که زنانگی و تجربه فراموش نشدنی مادری را نشان می دهد. داستانهایی متنوع از داستانهای دلگرم کننده تا داستانهای تلخ و شیرین. مادری که فرزندش را به مدرسه می فرستد یا او را در مراسم عروسی همراهی می کند. زنی که می داند چه بگوید و چه وقت آن را بگوید یا رازی را نزد خود نگه دارد. مادری که گوش به زنگ است، مادری که هیچوقت از رسیدگی کردن دست برنمی دارد. مطمئن باشید که خود و مادرتان را در کتاب شکلات برای قلب مادران دوباره بشناسید.
کی آلن بوخ آفریننده و خالق سری کتابهای شکلات، نویسنده و سخنرانی است که به عنوان آفریننده و خالق داستانهایی برای زنان در سراسر دنیا شناخته شده است.
کسانی که در گردآوری کتاب شکلات برای قلب مادران همکاری کرده اند از نویسندگان یا سخنرانان انگیزشی، روزنامه نگاران، مجریان رادیو و رهبران معنوی، روان درمانان، زنان تاجر و بسیاری دیگر هستند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی