قله‌ها و دره‌ها

(12)

1,699,000ریال

1,529,100 ریال

دفعات مشاهده کتاب
944

علاقه مندان به این کتاب
15

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
4

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قله‌ها و دره‌ها

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد: قله ها و دره ها، داستان مرد جوانی است که از زندگی در دره راضی و خوشحال نیست. او به ملاقات پیرمردی می رود که بر روی قله ای زندگی می کند و این ملاقات، زندگی و کار او را برای همیشه تغییر می دهد. در ابتدا، مرد جوان متوجه نیست که با یکی از خوشبخت ترین و موفق ترین مردمان دنیا صحبت می کند. اما با گفتگو با پیرمرد و به واسطه ی تجاربی که در پستی ها و بلندی های زندگی اش در دره به دست می آورد، به کشف هایی نایل می شود که برایش مفیدند. عاقبت مرد جوان درمی یابد که چگونه می تواند از قوانین استثنایی و ابزارهای کاربردی پیرمرد در اوقات خوب و بد زندگی اش استفاده کند و همین او را به آرامش و موفقیت می رساند. اکنون شما با در دست داشتن این کتاب، همین سفر را در پیش رو دارید. در پایان سفرتان درخواهید یافت چگونه می توانید در زندگی و کارتان همه چیز را به نفع خودتان تغییر دهید. فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مریم رئوفی راد
    • پاسخ به نظر

    خیلی وقت بود کتاب روانشناسی موفقیت که به دلم بچسبه نخونده بودم. این کتابی بود که برام خیلی مفید بود. کتابی کم حجم ولی پر محتوا. بصورت داستانی جذاب نکات جالبی رو آموزش میده.

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مریم رئوفی راد
    • 0

    قله ها لحظاتی هستند که در آنها شکرگزار داشته هایت هستی، دره ها لحظاتی هستند که در آنها راکد مانده ای و فقط درباره ی آنچه از دست داده ای فکر میکنی.

عیدی