هفت عادت مردمان موثر

(81)
نویسنده:

2,800,000ریال

1,960,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
9459

علاقه مندان به این کتاب
57

می‌خواهند کتاب را بخوانند
5

کسانی که پیشنهاد می کنند
20

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب هفت عادت مردمان موثر

انتشارات هامون منتشر کرد:
هفت عادت مردمان مؤثر (به انگلیسی: The Seven Habits of Highly Effective People) که در سال 1989 توسط استفن آر کاوی نوشته شده است، کتابی است مشهور در مورد مهارت‌های زندگی.
این کتاب تا به حال به 38 زبان ترجمه شده و 15 میلیون نسخه از آن در تمام دنیا به فروش رفته است.
کاوی در این کتاب با معرفی هفت عادت و آموزش قدم به قدم آن‌ها، چیزی که زندگی در شمال نام می‌برد را معرفی کرده و اخلاق منجر به موفقیت را آموزش می‌دهد.
رمز تاثیرگذاری و ماندگاری استیون کاوی در چیست؟
استیون کاوی با انسان‌ها ساده صحبت می کرد و از آنها می خواست تا خود را به درستی تغییر دهند. اصولی که در کتابهایش می گوید سخت و پیچیده نیستند. او از انسانها می خواهد برای رشد کردن، به انجام دادن کارهای موثر و مفید عادت کنند. آرامش درونی و سادگی کلام او باعث شد مردم به گفته‌هایش اعتماد کنند.
او زیاد انگیزشی حرف نمی‌زند و انسانها را هیجان‌زده نمی‌کند، در عوض از انسانها می‌خواهد منطقی و اصولی خود را رشد دهند. او در کتاب 7 عادت مردمان موثر بیان کرده است که بعضی افراد ادای انسان‌های موفق را در می‌آورند؛ در حالی که از درون موفق نیستند. به عقیده استیون کاوی، برداشتن گام‌های کوچک در جهت موفقیت خیلی بهتر از نقاب زدن و تقلید کردن از انسان‌های موفق است.
بریده ای از مقدمه: ما مخلوقاتی هستیم که عاداتی داریم و بدون آن عادات نمیتوانیم زندگانی کنیم. بعضی از این عادات بدو ناگوارند که باید اصلاح شوند، برخی دیگر خوب هستند که باید بهبود یابند و شماری هم عالی و ممتاز که باید به درجه ی کمال برسند.
بسیاری از ما تحت تاثیر الگوهایی بسیار قدرتمند، تجربه های کهنه را مرتبا تکرار میکنیم و در حقیقت واجد الگوهای رفتاری عود کننده ای هستیم که از دیرباز به عنوان برنامه هایی در ضمیر ناهشیارمان ثبت شده اند. با وجود این، این الگوهای کهنه و ناهنجار هرگز شکست ناپذیر نیستند.
شاید کنجکاو شده باشید حداقل تیتروار این هفت عادت کتاب را بدانید پس بهترین وقت است که دست به کار خواندن خود کتاب شوید. عادت ها بسیار ساده نام گذاری شده اند پس حتمن باید توضیحات نویسنده را بخوانید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را نیز بخوانید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (3)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سولماز برنوش
    • پاسخ به نظر

    بسیار ترجمه بدی داشت کتاب گاهی جملات اصلا مفهوم نبود کتاب دارای محتوای خوبی هست ولی به دلیل ترجمه بدش خواندنش اصلا دلچسب نبود حیف واقعا

  • تصویر کاربر

    • عنایت کمیزی
    • پاسخ به نظر

    این کتاب مشکلات رو رفع میکنه و باعث پیشرفت میشه و تنها مثبت اندیشی نیست

  • تصویر کاربر

    • Moosiu22
    • پاسخ به نظر

    یکی از بهترین کتاب های رشد شخصیتیه! در مدت زمانی که مطالعش میکنید بدون اینکه متوجه بشید تغییرات در کردار و افکارتون شروع میشن. استفان کاوی فوق العادس! آقای آل یاسین هم ترجمه شیرینی کرده

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی