صدای سوم (گزیده داستانهای نویسندگان نسل سوم آمریکا)

(8)

1,800,000ریال

1,620,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
936

علاقه مندان به این کتاب
17

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب صدای سوم

انتشارات ماهی منتشر کرد:
صدای سوم مجموعه‌ای از داستان‌هایی است که احمد اخوت آن‌ها را از میان آثار 12 نویسنده برگزیده و ترجمه کرده است. هدف او از گزینش و ترجمه‌ی داستان‌های کتاب صدای سوم ترسیم شمایی از آن طیف داستان‌نویسان نسل سوم امریکاست که به‌رغم تفاوت‌های ظاهری همه دارای یک «صدا» هستند، صدایی سوم در تقابل با داستان‌نویسان گذشته‌ی این سرزمین. داستان‌های این کتاب جنبه‌های مشترکی با هم دارند؛ این نویسندگان تحت تأثیر داستان‌های چخوف می‌نویسند و به «جزءنگاری» و «اختصار» اهمیت می‌دهند. اخوت در این مجموعه، علاوه بر داستان‌هایی از نویسندگان نسل سوم امریکا، نقدها و یادداشت‌هایی بر داستان‌ها نوشته است.
احمد اخوت، نویسنده و مترجم، زاده‌ی 1330 در اصفهان است. او دارای دکترای آموزش زبان انگلیسی و تخصص نشانه‌شناسی ادبیات از دانشگاه ایندیانای امریکاست. مجموعهداستان او با نام برادران جمالزاده نامزد دریافت جایزه گلشیری بوده و از سوی جشنواره‌ی ادبی اصفهان در سال 1382 برنده‌ی بهترین مجموعهداستان شده است. از اخوت بیش از 27 کتاب منتشر شده که از جمله‌ی آنها می‌توان به این آثار اشاره کرد:
تألیف: برادران جمالزاده، نشانه‌شناسی مطایبه، مستعارنویسی و شبه‌ترجمه، تا روشنایی بنویس، کتاب من و دیگری، ای نامه، دو بدن شاه.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی