سیذارتا

(23)
نویسنده:

400,000ریال

360,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1418

علاقه مندان به این کتاب
16

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سیذارتا

انتشارات اساطیر منتشر کرد: هرمان هسه (1877-1962) نقاش، شاعر و داستان نویس نامدار آلمانی که در عقاید و آثارش بیشتر به جنبه های آشتی جویانه و مسالمت آمیز زندگی گرایش دارد، در 1912 به دلیل مخالفت با جنگ و اعمال فشار با ترک وطن خود به سوئیس رفت و تابعیت آنجا را پذیرفت. سیر تحول و تکامل هسه به عنوان یک نویسنده از تغزل به حماسه و از عالم درون به دنیای بیرون است. او در آثارش نمایاندن و معرفی اضداد را با انتخاب دو سرش کاملا متفاوت که هر دم به یکدیگر نزدیک می شوند به عهده می گیرد که سرانجام با یکدیگر همگام و هماهنگ می شوند و از دو طریق مختلف به یک جا می رسند. همین نگاه ژرف و انسانی و سبک نگارش و قدرت استعداد نویسندگی او باعث شد که در سال 1946 به دریافت جایزه نوبل ادبیات نائل شود. آثار او به اکثر زبانهای زنده دنیا ترجمه شده و مورد استقبال و ستایش خوانندگان قرار گرفته است. فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سیده مریم قادری
    • پاسخ به نظر

    روایت یک برهمنِ در جستجوی خویشتنِ خویشه. یک اناالحق گویِ دیگر. کتابی که من داشتم، تایپ قدیمی و فاسیتی داشت. (انتشارات اساطیر سال 67 ترجمه پرویز داریوش). علیرغم متن زیبای فلسفی، ترجمه ثقیل و بدون توضیحات پانوشتی مناسب و تایپ قدیمی از جمله معایب کتاب بود. ولی خودِ داستان رو خیلی دوست داشتم.

  • تصویر کاربر

    • عصمت آشنا
    • پاسخ به نظر

    کتاب بسیار کامل و زیباییست در باب زندگی و سیر و سلوک معنوی به زبانی ساده. کتاب بسیار بد توسط پرویز دایوش ترجمه شده و خواندن ترجمه سروش حبیبی توصیه می شود.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی