شیرین‌ترین رویاها
تخفیف

%10

شیرین‌ترین رویاها

(3)
نویسنده:

3,550,000ریال

3,195,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
480

علاقه مندان به این کتاب
8

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شیرین‌ترین رویاها

نشر روزگار منتشر کرد:
دوریس لسینگ در رمان «شیرین‌ترین رویاها»، به تجربیات گذشته خود باز می‌گردد و زندگی مردم را در شهر لندن و یک کشور فرضی آفریقایی مرور می‌کند؛ کشوری به نام «زیملیا» که برخی از منتقدان بر این باورند لسینگ با انتخاب چنین مکانی در داستانش، به کشور زیمباوه و وقایع داخلی آن اشاره می‌کند.
«شیرین‌ترین رویاها» داستانی طولانی است که بدون توقف روایت میشود و نویسنده، کتاب را به فصل‌های گوناگون تقسیم نکرده است. رمانی که شاید بتوان آن را فاقد موضوعی خاص دانست، اما لسینگ در این اثر با تمرکز بر نیازهای اعضای خانواده و با بهره‌گیری از دیالوگ‌های زیاد در طول داستان و تکیه به نثر خود، کاری کرده که «شیرین‌ترین رویاها» جذاب و خواندنی شود.
نویسنده در این رمان علاوه بر این‌که از قدرت می‌نویسد، روایت‌گر یکی از حقایق جهان هم هست. عشق و روابط خانوادگی که گویی امن‌ترین جایی است که انسان‌ها می‌توانند به آن پناه ببرند و به آرامش دست یابند.
نسخه اصلی رمان «شیرین‌ترین رویاها» در سال 2001 منتشر شد. داستان این کتاب، با روایت‌هایی از چندین شخصیت در دهه شصت میلادی آغاز می‌شود و برخی از ماجراهای آن تا سال‌های پایانی قرن بیستم هم ادامه می‌یابد.
منتقد روزنامه «ایندیپندنت» لندن با تمجید از این اثر و شخصیت‌پردازی قوی لسینگ در «شیرین‌ترین رویاها» می‌نویسد: این اثر لذت ادبی نادری است که ممکن است بعد از مطالعه آن گمان کنید رمانی از بالزاک یا جورج الیوت را خوانده‌اید، رمانی لذت بخش که برای مدت‌های طولانی جایش در کتابخانه شما خالی بوده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی