30بوک
کتاب عمومی
تاریخ
اسطوره
نگاهی نو به اسطوره‌شناسی
نگاهی نو به اسطوره‌شناسی
تخفیف

%20

نگاهی نو به اسطوره‌شناسی

(9)

2,650,000ریال

2,120,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
718

علاقه مندان به این کتاب
25

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نگاهی نو به اسطوره‌شناسی

انتشارات سبزان منتشر کرد:
اسطوره‌ها داستان‌هایی مقدس‌اند. آنها دربارة آفرینش جهان، پیدایش نخستین مردان و زنان، ماجراجویی قهرمانان و گستاخی و بی‌پروایی نیرنگ بازان و فریبکاران، جهان برین و جهان فرودین و دربارة آنچه در پایان روزگار روی خواهد داد، سخن می‌گویند. هریک از فرهنگ‌های انسانی، اسطوره‌های خاص خود را دارند که از نسلی به نسل دیگر انتقال یافته است.
مقدس بودن اسطوره، عمده‌ترین و اساسی‌ترین ویژگی آن است. اغلب ممکن است روایت کامل یک اسطوره یا مفهوم درونی آن را تنها کاهنان و روحانیان بشناسند؛ گاهی نیز ممکن است آن اسطوره به درون آیین یا مراسم دینی خاصی راه یافته باشد. در مواردی ممکن است اسطوره تنها در یک زمان یا سال خاص یا در طی آداب و آیینی ویژه یا برای گروهی معین نقل شود.
در برخی از فرهنگ‌ها، اسطوره ممکن است عبارت از آگاهی مرموز و مقدسی در باب مردان یا زنانی خاص یا بخشی از مردمان باشد؛ حتی ممکن است یک اسطوره دارایی خاص و محرمانة خاندانی به خصوص یا منحصر به فرد به شمار آید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • معین موسوی نژاد
    • پاسخ به نظر

    کتاب خوبه بدیه به لحاظ اینکه ترجمه متنش درهم ریخته و کمی نامفهوم و جسته و گریختگی های زیادی توش هست کلی گویی زیادی داره و اگه کتاب تاریخ کمی خوندیدید خصوصا اسطوره ای دنبالش نرید من خودم چهل تا کتاب اسطوره ای دارم و با خوندن این یکی میفهمم چی گفته هر چند بعضی وقتها یه سری غلط اسمی توشه ولی واسه کساییکه این اولین کتاب اسطوره ایشون میخواد باشه اصلا توصیه نمیکنم

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی