هنر ساختن آینده کار (پژواک)

(2)
نویسنده:

900,000ریال

810,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
179

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب هنر ساختن آینده کار

انتشارت پژواک منتشرکرد :
این کتاب تحلیل آینده‌ی کار را در قالب سفری ارائه داده است که در آن هم نیم‌نگاهی به تحولات انقلاب صنعتی در اواخر قرن هجدهم و اوایل قرن نوزدهم شده و هم پیشران‌های تغییر و تحول در ترکیب ظریفی از پنچ نیرو ارائه شده است : نیاز به اقتصاد کم‌کربن، پیشرفت سریع فناوری ، گسترش جهانی شدن ، تغییرات ژرف در روند جمعیت و طول عمر ،و تغییرات مهم اجتماعی.
خانم لیندا گراتن در این سفر مسیرهای محتملی را به سوی آینده به تصویر می‌کشد. گاه این مسیر به گونه‌ای است که جنبه‌های منفی این پنچ نیرو را برجسته می‌کند و به آینده‌ای پر از انزوا، گسسته ، توام با خودپرستی ، محرومیت و فقر می‌رسد. او این آینده را (آینده‌ی تاریک) می‌نامد که در آن ، این پنچ نیرو به طور مجزا یا در ترکیب با یکدیگر ، بر اعمال ما پیشی می‌گیرند و انسان را در موضعی منفعلانه قرار می‌دهند. گاه در این مسیر، جنبه‌های مثبت این پنچ نیرو تحت کنترل انسان در می‌آیند و انسان به صورت فعالانه آینده را می‌آفریند که تحت هدایت خودش قرار دارد و او این آینده را (آینده‌ی روشن) می‌نامد.
باید دانست که در دهه‌های آینده بسیاری از فرضیه‌های سنتی درباره‌ی شغل و مسیر شغلی فرو می‌ریزد . جهان با شتاب بسیار در حال گذار است و بسیاری از باورها درباره‌ی ماهیت کار و نحوه‌ی انجام آن در حال تغییر است.برای خلق یک آینده‌ی کاری با ارزش ، باید تغییرات اساسی در فرضیه‌ها ، دانش ، مهارت‌ها، عادت‌ها و شیوه‌های کار ایجاد کرد.
اگر می‌خواهیم سفر به آینده در پرتو نور تجربه و عقل و درایت صورت گیرد باید تغییر کنیم .این کتاب، شرح جزئیات همین سفر و تبیین ماهیت همین تغییر است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی