استالین

(84)

6,500,000ریال

5,850,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
7703

علاقه مندان به این کتاب
154

می‌خواهند کتاب را بخوانند
8

کسانی که پیشنهاد می کنند
20

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب استالین

انتشارات ماهی منتشر کرد:
استالین زندگی‌نامه‌ی جامع ایوسیف استالین، رهبر شوروی، از کودکی تا مرگ، است. ادوارد رادزینسکی، نویسنده‌ی کتاب، چند زندگی‌نامه دیگر نیز درباره‌ی شخصیت‌های تاریخی روسیه نوشته است و همچنین به نوشتن نمایش‌نامه هم شهرت دارد. وی در نوشتن این زندگی‌نامه از اسناد و مدارکی فوق‌محرمانه استفاده کرده است که پیش از فروپاشی شوروی در دسترس نبوده‌اند و اینگونه از چند راز بزرگ، از جمله راز مرگ استالین، پرده برداشته است. رادزینسکی، بدون این که دست به تحریف وقایع بزند، روایتی نسبتاً دراماتیک از زندگی استالین و تاریخ روسیه در آن سال‌ها ارائه می‌دهد. چنان‌که خود رادزینسکی می‌گوید، هدفش بیش از نمایش شخصیت استالین، توصیف زمانه‌ای بوده که دیگر گذشته و از یاد رفته است. استالین مستقیماً از زبان روسی ترجمه شده و در سال 1394 برنده‌ی جایزه‌ی کتاب سال شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • محمد مهدی دهقانی
    • پاسخ به نظر

    کتاب خوبیه انتشارات ماهی هم یکی از بهترین انتشارتی های حال حاضر هست من امسال بیشتر از بیست کتاب از نشر ماهی خریدم یکی از یکی بهتر اما این کتاب استالین چاپ 1400 متاسفانه بعضی صفحاتش دوخط چاپ شده و مشکل چاپی داشت

  • تصویر کاربر

    • آزفنداک آزفنداک
    • پاسخ به نظر

    کتابی بسیار خواندنی درباره روسیه در زمان استالین. نویسنده بر پایه اسناد خصوصی استالین و کا.گ.ب به نوشتن کتاب دست زده. در حین خواندن این کتاب اطلاعات جالبی درباره زندگی مردم در آن دوره به خواننده ارائه میشه.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی