و نیچه گریه کرد

(52)
نویسنده:

3,500,000ریال

3,150,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
14616

علاقه مندان به این کتاب
28

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
7

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
2

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب و نیچه گریه کرد

انتشارات نی منتشر کرد:
وین، پایان قرن نوزدهم. لو سالومه آمده است تا یوزف برویر، پزشک مشهور و استادِ زیگموند فروید را بیابد. او نگران دوستش، نیچه است. برویر باید اندیشمند بزرگ و تنها را که از سردرد شدیدی رنج می برد، معالجه کند و او را از این گرفتاری برهاند. ولی نیچه نباید از این جریان بویی ببرد، سالومه از برویر تقاضا کرده که او را معالجه کند. برویر تصمیم می گیرد با روش جدید «بیان درمانی» که به تازگی در مورد بیمار دیگرش آنا او. تجربه کرده، او را درمان کند. برویر برای تشویق نیچه به صحبت کردن، وضعیت بیمار جوانش آنا او. را برای او تشریح می کند. به این ترتیب میان برویر آرام و دلسوز، و نیچه حساس و خوددار، دوئل گفتاری تندی به وجود می آید و هرچه این دو به هم نزدیکتر می شوند، برویر بیشتر متوجه می شود که فقط در صورتی می تواند نیچه را معالجه کند که وی اجازه ی این کار را بدهد. یالوم تخیل و واقعیت را در یک شبکه ی منسجم با هم ترکیب می کند؛ طوری که شخصیت های برجسته و بزرگِ دورانِ آغاز روان درمانی زنده می شوند و با ما سخن می گویند.
دکتر اروین د. یالوم مدرس روان درمانی در دانشگاه استانفورد و نویسنده کتاب های درسی روان شناسی مانند عشق و جلادش و داستان دیگرِ روان درمانی است.
اروین یالوم در سیزدهم ژوئن 1931 در واشنگتن دی سی آمریکا به دنیا آمد. در سال 1956 دکترای پزشکی خود را از دانشکده پزشکی بوستون دریافت کرد و در سال 1960 نیز در رشته ی روانپزشکی فارغ التحصیل شد و از سال 1963 فعالیت آکادمیک خود را در دانشگاه استنفورد آغاز و الگوی روانشناسی هستی گرا یا اگزیستانسیال را پایه گذاری کرد. یالوم نوشتن را با مقاله نویسی برای مجلات علمی شروع کرد و علاوه بر تألیف کتب دانشگاهی چندین رمان نیز در حوزه ی روان درمانی منتشر کرد. جایزه ی انجمن روان پزشکی آمریکا در سال 2002 به یالوم اهدا شد. از آثار یالوم می توان به «روان درمانی اگزیستانسیال»، «و نیچه گریه کرد»، «هنر درمان»، «مامان و معنی زندگی» و «درمان شوپنهاور» اشاره کرد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (3)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • رعنا بشیری زاده
    • پاسخ به نظر

    انگار داری با پزشک حرف میزنی اگه صبور باشی کتاب فوق العاده خوبیه

  • تصویر کاربر

    • محمد حسین اسماعیلی
    • پاسخ به نظر

    یکی از بهترین کتاب های اروین د یالوم که فیلمش هم ساخته شده

  • تصویر کاربر

    • رعنا بشیری زاده
    • پاسخ به نظر

    حتما این کتاب رو بخونید ترجمه خانم میرمعذی عالیه این کتاب درمانگر شما خواهد بود میل ب نیچه خواندن رو هم قطعا زیاد میکنه

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی