30بوک
کتاب عمومی
کسب و کار و تجارت
عمومی
هوش مالی خود را افزایش دهید

هوش مالی خود را افزایش دهید

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
140

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب هوش مالی خود را افزایش دهید

انتشارات چالش منتشر کرد:
در سال 1997، عبارت «خانه ی شما دارایی نیست» از کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر» رابرت کیوساکی ،همه را متحیر کرد. در عین اینکه موجی از اعتراضات در سراسر جهان به پا خواست ، این کتاب به پر فروش ترین کتاب بین المللی و یکی از طولانی مدت ترین کتاب های پرفروش نیویورک تایمز تبدیل گشت.
«پدر پولدار، پدر فقیر» در مورد املاک نیست. این کتاب در مورد اهمیت آموزش مسائل مالی است. «پدر پولدار، پدر فقیر» برای این نوشته شد تا شما و کسانی که دوستشان دارید را برای طوفان مالی پیش رو، که پدر پولدار رابرت آن را پیش بینی کرده بود، آماده کند.
به همین دلیل است که امروز، بیش از هر زمان دیگری ، هوش مالی از اهمیت بالایی برخوردار است. در دنیای پرتلاطم مالی ،هوش مالی شما ، بهترین دارایی شما به شمار می آید.
در سال 2007، با کاهش ارزش املاک و توقیف خانه ها، متاسفانه میلیون ها تن از کسانی که صاحب خانه بودند دریافتند که آنچه پدر پولدار رابرت گفته بود، صحت داشت.
امروز، همه ی ما آگاهیم که خانه می تواند یک بدهی باشد. امروز، همه ی ما می دانیم که ارزش خانه می تواند افزایش یا کاهش بیابد. امروز، همه ی ما می دانیم که ممکن است شخصی با سرمایه گذاری در بازار سهام زیان ببیند. امروز، همه ی ما می دانیم که می شود ارزش پول ما سقوط کند و حتی ممکن است پس انداز کنندگان بازنده باشند.
رابرت کیوساکی تفكر میلیون ها نفر را در سراسر جهان نسبت به پول ، تغییر داد و آن ها را به چالش کشید. او به خاطر داشتن صراحت و شهامت در بیان دیدگاهش که اغلب در تقابل با باورهای رایج قدیمی بود، به شهرت رسید. کیوساکی در سراسر جهان به عنوان مدافع سرسخت آموزش مسائل مالی شناخته می شود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی