سرمایه گذار رفتاری

(0)

3,100,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
434

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سرمایه گذار رفتاری

انتشارات چالش منتشر کرد:
دانیل کراسبی در کتاب سرمایه گذار رفتاری، عوامل جامعه شناسی، عصب شناسی روانشناسی اثرگذار بر تصمیمات سرمایه گذاری را بررسی می کند و راه حل های عملی برای بهبود همزمان بازدهی و رفتار ارائه می دهد. خوانندگان با برترین تحقیقات این حوزه آشنا می شوند و با راه حل های قطعی برای بهبود فرایندهای تصمیم گیری، ارتقای خود آگاهی و محدود کردن خطاهای کشنده ای روبرو می شوند که عمده سرمایه گذاران در معرض آن ها هستند. سرمایه گذار رفتاری پیش از ورود به مباحث مربوط به ساخت سبد، ماهیت بشری انسان را در چهار بخش به شرح زیر، به خوبی تبیین می کند:
- بخش اول: توصیفی از موانع جامعه شناسی، عصب شناسی و روانشناسی پیش روی تصمیمات سرمایه گذاری درست فراهم می کند. خوانندگان شناخت جدیدی نسبت به نحوه اثرگذاری عوامل بیرونی بر تصمیمات کسب می کنند و با اثرات این عوامل بر انتخاب سرمایه گذاری آشنا می شوند.
- بخش دوم: حول چهار تمایل اصلی روانشناسی است که بر رفتار سرمایه گذاری اثر می گذارند. اگرچه رفتار انسانی بی تردید پیچیده است، تصمیمات سرمایه گذاری، عمدتا از یکی از این چهار عامل اثر می پذیرند.
- بخش سوم: از فصول اول و دوم نتیجه گیری می کند و تمارین عملی برای غلبه بر مشکلات فوق فراهم می کند.
بخش چهارم: این بخش روش سومی برای سرمایه گذاری فراهم می کند که با واقعیت های نواقص بافتاری و رفتاری سازگار است. خوانندگان از زیربناهای روانشناسی رویکردهای سرمایه گذاری رایج از قبیل ارزشی و تکان های درک عمیق تری پیدا می کنند و متوجه می شوند که چرا انواع سرمایه گذاری های موفق، روانشناسی را در قلب خود دارند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی