نو هزینه کاهی

(0)

450,000ریال

405,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
107

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نو هزینه کاهی

انتشارات برآیند منتشر کرد:
در بازارهای بسیار رقابتی، شرکت‌ها ممکن است بکوشند تا با افزودن امتیازات، ویژگی‌ها یا خدمات بیشتر، خودشان را متمایز کنند. اما نکتۀ مهم این است که «بیشتر همیشه بهتر نیست!» استراتژی جدید در این زمینه نوآوری است که ارزان به نظر نمی‌رسد. معمولاً نوآوری و کاهش هزینه نقطۀ مقابل یکدیگر تصور می‌شوند. حال با مفهوم جدیدی آشنا می‌شویم: نوهزینه‌ کاهی گونه‌ای نوآوری‌ است که می‌کوشد هزینه‌ها را به حداقل برساند و هم‌زمان، مشتریان را به تحسین وا‌دارد. نوهزینه‌ کاهی به‌معنای برآورده کردن انتظارات مشتریان با کمترین هزینه و حتی فراتر رفتن از آن انتظارات است. معمولاً این‌طور تصور می‌شود که نوآوری یعنی بیشتر بودن: ارائۀ ویژگی‌ها و امتیازات بیشتر برای جلب رضایت مشتری. اما نوهزینه‌ کاهی این مفهوم را نقد می‌کند و می‌کوشد نشان دهد که گاهی رویکرد موفق، کمتر انجام‌ دادن است.

یکی از حسن‌های کتاب نوهزینه‌ کاهی نمونه‌های حقیقی از کسب‌وکارهاست که مسیر نوهزینه‌ کاهی آن‌ها به‌دقت بررسی شده است. برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: پلنت فیتنس در صنعت ورزش، یوتل در صنعت هتلداری، ایربی‌اندبی در صنعت اقامتگاه و اسکان و شرکت تویوتا در صنعت تولید خودرو.

این کتاب برای کارشناسان و پژوهشگران حوزۀ نوآوری منبعی مناسب است. همچنین، به‌دلیل نمونه‌محور بودن، صاحبان کسب‌وکار نیز می‌توانند این منبع را مطالعه کنند تا با شیوه‌های نوهزینه‌ کاهی آشنا شوند. اگر می‌خواهید با نوآوری آشنا شوید، بیاموزید چطور کسب‌وکارتان را توسعه دهید و در عین ‌حال هزینه‌ها را کمتر کنید، فرصت بیافرینید و از رقبایتان پیشی بگیرید کتاب نوهزینه‌ کاهی منبعی مناسب برای شماست.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی